ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Therese - 1 mars 2010 21:59


LÖVE THIS SONG!!





  

Av Therese - 1 mars 2010 19:11


Så var man tillbaka i skolan igen efter skööönt slappt lov! :). Fast det är ju bara 4 veckor kvar i skolan nu tills nästa lov och det är påsklovet.

 

Bästa vännen vart hemma idag på grund av en dunder förkyldning :(. Hoppas du frisknar till snart! :)

 

Rätt slapp dag men ändå full rulle, om ni förstår vad jag menar? :)

 

Eftersom att far jobbar kväll och mor skulle iväg på ett möte vid 6 så fick jag stå för maten. Det blev min goooda köttfärssås! ;). Var precis klar med den när mamma körde in på uppfarten och det kallar jag tajming! :D

 

 

Hade på mig min nya tröja från Cubus idag :) och den va redigt skön!

 

 

Syrran och jag kommer vara ensammna i 2 timmar till och jag vet inte redigt vad man ska ta och göra nu? Något förslag?

 

Kan säga med att efter Blåsningen igår slog jag över till 5:an som jag gjorde så rätt i! Fastnade vid Kate and Leopold. Det är verkligen min favoritfilm! För er som inte sett den, SE DEN! Det är en redigt fin romantiskt komedi :)

 

  



  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards