ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Therese - 18 mars 2010 20:18



Snart en timme sedan vi har ätit klart och då visade mamma mig att jag fått hem ett kuvert med ett stoooort häfte i. Där i låg det häftet som jag blivit förvarnad om. Det är en undersökning där det är huuuuuuuuuuur mycket frågor som helst! :S :O


Men det positiva är att jag har chansen att vinna 1 miljon, 10 tusen, 1 tusen, 500 eller 300 hundra kronor om man kommer med i den dragningen :)



Nu har jag lite att stå i om vi säger så ! :(


        

Av Therese - 18 mars 2010 18:22


Mamma är och handlar och det tar inte så jättelång tid innan hon kommer hem skulle jag tro :).


Hon ville att jag skulle ha maten klar tills hon kom hem och det lär jag ha ;). Just nu står köttförssåsen och puttrar lite. Hoppas det kommer smaka bra :). Vi fårse ;) haha.


Ikväll är det ju Sveriges värsta bilförare som är ett MÅSTE att se ;) haha. Diggar Tobbe och Tomas haha xD. De bara slås och tjafsar hela tiden om hur fort det ska köras och inte osv ;) haha. Klockrena är de iaf :p.


Så skönt att redan ha tvättat bort sminket :) hihi.



     

Av Therese - 18 mars 2010 16:06


I måndags kom mina skor men mamma hämtade ut  dom i tisdags :). Aldrig haft Converse tidigare och igår när jag provade dem så kände jag hur sköööööööööööööna dem va :O. Mjuk och skön sula att gå på :).





Vill använda dem nu men känns inte så jättekul på grund av att det är så blött och skitigt ute. Behöver ju inte skita ner dem det första man gör ;) haha.


           

Av Therese - 18 mars 2010 14:26


Lite glad är man ändå och det är bara för att vi har fått hämtat studentkläderna :D.


 

Me like ;)


  


  

Byxorna.


  

Av Therese - 18 mars 2010 13:31


Hej på er!


Är inte så jätteglad just nu. När pappa hade varit och hämtat mig i skolan så fick jag syn på vårna brevlåda att det blivit tillknycklad av vägarbetearna och deras JÄVLA maskiner! Måste ju för fan ha koll på hur stora maskinerna är och hur långt dom kan gå utan att det ska hända något sånt här!


När jag va ute och tog de här bilderna för ca 30 minuter sedan så såg de att jag tog kort. Jag gick in och sen efter ett tag gick dom och kollade på den och så ringde de på dörren och sa att det var de som hade kört emot den. VADÅ KÖRT EMOT DEN!!!??? :S:S:S. Fan tryckt till den totalt!!!! Jag lät skitsur och när jag svarade han och han tittade in i huset och det såg precis ut som om att han letade efter kameran, men hade som tur va lagt den i köket. Hade han sagt något hade jag bara stängt dörren och låst!




  



   



  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards