ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Therese - 11 mars 2010 23:51


Har gjort lite ändring här :). Bytt adressnamn som nu mera är therecarolineberg.bloggplatsen.se :). Gjort om bakgrunden och headern ;). Får se vad jag tycker om det iaf bakgrunden  vet inte om jag ska ha kvar den? Lite osäker på den :).

 

Lägger upp den här låten med bara för att jag älskar den!

Det fanns inte studio version på Youtube så jag laddade upp denna studio version nu :)

 

 

 



Av Therese - 11 mars 2010 15:04


Har precis sett de två första avsnitten av Dating In The Dark på Kanl5 Play.

 

Vilket program det är. Det finns både för och nackdelar med det! Fördelen är den att det lär känna varandra så gott de kan utan att se hur de ser ut. Man blir lite generad av att kolla på det med tanke att de itne vet hur sin dejt ser ut, så rädd att det ska ha för höga förhoppningar om deras utseénde.

När det kommer till att de ska se varandra i ljuset för första gången så får den andre inte se hur den personen reagerar som vi tittare då får.

 

Kan säga det att jag skulle ALDRIG i hela mitt liv kunna vara med i det programmet. Gud så hemskt!

 

 

  

Av Therese - 11 mars 2010 11:07


Godmorgon på er!

 

Hemma idag igen för den där huvuvdvärken kom tillbaka igår kväll och stannat hela natten och verkar inte som den vill ge sig av :(. Något som gör mig lite gladare var att jag tog en snickersruta som jag gjorde igår och som jag inte tog någon bild på igår :/ så det får bli nu ist :).

 

Sååååååååååååååå mumsigt! ;)

 

 

Ska väl ta och äta lite frukost oxå :p, kan ju inte leva på detta ;) haha. Ska se på gårdagens program av Fuskbyggarna med hade ja tänkt + Glamourama :).

 

Hörs senare hörrni! 

 

     

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards