ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Therese - 28 mars 2010 23:11


Godkväll!


Ögonlocken börjar bli tunga på mig nu. Önskar att jag kunde få sova i den nya sängen inatt :(. Men får ju inte den på nästan 7 veckor kanske :O.


Skola imon, vad säger man? Fyra dagar denna vecka sen lov, det är rätt nice (y). Efter lovet 6 veckors APU som är mindre nice : /.



Just nu. Älskar verkligen att gå runt i denna hood tröja :). Skitskön! Så alla som tar studenten nästa år ni har något att se fram emot ;).


Det verkar som att det blir att sova nu för finns inget att göra uppe nu och ska ju upp 7 imon och vi får sova en timme mindre :( phuhu. Kan säga att det kommer kännas!


  


Av Therese - 28 mars 2010 20:40


Hittade en bild på hur det kommer se ut med huvudgaveln :). Tänk er då att den jag ska ha kommer vara bredare ;).


  


Kommer säkert bli skitbra! :)


  

Av Therese - 28 mars 2010 18:39


Hej på er!


Familjen och jag drog ju till Mörlunda där vi kollade lite på soffor och bland annat då en säng till mig ;). Så glad att vi hittade en! :D. Det blir en 120 säng :):):). Så skönt det ska bli med en sådan säng sen när den kommer :).


Det blir en gavel som jag ska ha fastskruvad på väggen och sen ha en madrass emot :).


Den svarta blir det! :)


Och denna sängen i 120 då :). Sen andra ben då :) hihi.


Vill att den ska vara hemma nu! ;)



Har precis ätit våfflor oxå och är knölmätt nu :p haha. Men fasen så gott det va :).


        

Av Therese - 28 mars 2010 11:50


Hej allihoppa!


Vaknade halv 11. Satte på tv:n men det gick inte igång, fick ingen bild. Tänkte va sjutton är problemet nu då? Gjorde en kanalsökning men blev ju inte bättre :S. Tänkte inte mer på det liksom så gick upp och skulle stägna på datan och modemet. Då ser jag att sladdarna är utdragna och undrrar varför men sätter då i dem igen. Sen går jag och kollar vid tv:n och där var sladdarna oxå ur och det förklarade varför inte jag fick någon bild haha :p.


Nu för en kvart sen så kom pappa in och sa att det hade åskat inatt runt halv 1 och det hade inte jag hört :O. La mig vid 12 och måste somnat väldigt fort alltså haha ;). Tur att jag inte hörde det för hatar åska!


Idag ska vi åka och kolla om det finns någon säng till mig som faller i smak :).


Ni har väl inte glömt att ställt fram klockan en timme? =) Det har inte jag iaf :).

  Så skönt att ha gjort det för nu är den verkligen påväg, sommaren!



  



Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards