ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Therese - 14 mars 2010 23:18


Gud vad jag har legat och skrattat säsongens första avsnitt av Wipeout xD. Älskar ju Felix Herngrens klockrena kommentarer haha! :D

 

 

 

Efter det kollade jag på Ballar av stål som inte va sämmre de :p. Dom är ju inte kloka där heller :p. Kul med lite nya roller och morsan va ju sjukt trög fast det va ju de som  va meningen haha. Men vad arga folket blev som sa det rätta.

 

 

 

 

Snart ska man in i duschen och sen sova för det är ju skola imon, yeeeeeeeeey! Eller inte va :S. 

Ska dock ha en inneboende hos mig imon i skåpet som inte är någon mindre än Sophia my friend ;). Hon hade glömmt nyckeln hemma :p. 

 

       

Av Therese - 14 mars 2010 19:03


Hej allihoppa!

 

Har bara chillat hela dagen med en otrevlig hvuvdvärk :(. Hade tänkt ta tag i rumemt lite men så blev det inte.

 

Vi har ätit typ världens godaste mat idag som är porterstek med potatis och sås :D. Åt två skivor kött sen blev det bara sås och potatis för det är de som är godast, eller ja såsen är det godaste ;).

 

Nu ligger jag här sängen och vet i sjutton hur jag ligger haha xD

 

Skönt är det iaf :p haha.

 

 

Men nu när jag kollade lite på klänningar på Ellos så hittar jag en klänning som jag så gärna vill ha på studenten :). Ska beställa den och prova den och hoppas den är bra :), men leveranstiden är inte förens 10 April :/. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;).

 

Syns inte så jättetydligt men det i midjan är ett band med lite strasspärlor på och så är det på axelbanden och vid bysten :).

 

    

Av Therese - 14 mars 2010 00:44


Har kollat på Melodifestivalen med mamma och ja hoppades på att Anna skulle vinna och så gör hon det! :)


Älskar låten så himmla mycket så hoppas att Europa oxå gör det :).

 

 

 

 

Sitter och tänker på om det finns något program som jag inte har sett som jag kan se nu så man blir så där lagom skönt trött :). Men tror inte att det finns något för jag brukar vara rätt snabb med att kolla på de i fall jag missat något hehe :).

 

Imon är det söndag eller ja nu är det ju de eftersom klockan är över tolv :p. Efter söndag så innebär ju det skola :(. Usch fy och BLÄÄÄ!

 



Godnatt på er nu :)


    

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards