ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Therese - 7 mars 2010 16:49


Nu har vi kalas här för syrran :). Har precis ätit en god gryta med ris till och är proppmätt! ;)

 

Städade rummet i morse med och sen har det bara varit allt runt omkring som ska fixas. Själv har man duschat och gjort sig iordning så man ser ut som folk ;) haha.

 

 

Händer inte så jättemycket förstuden för alla sitter och äter för fullt och suster sitter på sitt rum med kusinerna och målar :). Själv har man ont i huvudet och är lite seg men tagit en Ibumetin så hopps det hjälper nått och nått :)

 

 

 

 

        

Av Therese - 7 mars 2010 00:29


Ja tjena! :O

 

Detta var då inte går om vi säger så! :S. Inte skrivit sen i tisdags, saknat det? Har inte orkat att skriva nårgot och har inte hänt så jättemycket heller :p.

 

 

Som först idag det hände lite hehe. Vaknar 09:47 och ser att Sophia ringt och sms:at mig 10 minuter innan så jag svarar på sms:et och säger att jag är vaken :). Då ringer hon mig och KRÄVER att jag ska gå upp och göra mig iordning så att vi kunde åka in till stan ;). Tur vart ju det för jag hittade en gosig kofta och en tuff t-shit :). Visar det lite bättre imon :).

 

Koftan :)

 

 

Har varit hos Sophia hela dagen och nu ikväll åkte vi in till stan och kollade läget men fan vad DÖTT det va! Vi åkte ett tag iaf men hände fortfarande inget! Åkte och tankade ist och sen körde hem till mig. Kollade på gårdagens avsnitt av Solsidan för fröken fräken hade inte sett det :). Blev att glo lite på Facebook och sen sommnade vi till lite med ;). Hon åkte hem nu vid tolv och tyckte så synd om henne för att hon hade så långt hem :(. Hon var verkligen trött! Men nu är hon hemma iaf :).

 

Therese ska väl oxå ta och sova lite nu, TRÖTT! Kalas imon för syrran som fyllde 17 i fredags :). Ett år kvar sen är hon med vuxen ;). Galet alltså :p.

 

Godnatt på er alla där ute som fortfarande sitter klistrade framför skärmen ;)

 

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards