ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Therese - 26 mars 2010 20:36


Tjena mittbena!  ;)


Freeeeeeeeedag, och det är bästa dagen på hela veckan.

Innebär at man har en skön helg framför sig :).


Haft projektarbetsdag idag och Fia och jag var i skolan och fixade lite med det.







När vi var klara med så mycket vi kunde göra idag så gick vi ut och väntade på hennes mamma som skulle hämta oss. vädret var absolut inget att klaga på om man säger så ;).


Så skönt att se hur lite snö det är kvar :D.


Inget är som i väntans tider ;).


Den här filuren gjorde så vi hade det varmt och skönt idag :). Det var en skön värme i luften och det var nog emot upp till 12 grader :).


När vi hade kommit till Figeholm så åkte hennes mor in och handlade lite innan vi for hem .


Love the blue sky! :)



Eftersom att det skulle bli varmt idag så tog jag skinnjackan och det var årspremiär för den :). Hade blivit alldeles för varmt med vinterjackan ;).


Nu sitter man och bara har det mys i den gosiga studenttröjan :). Ska väl ta och kolla lite på Let's Dance och se hur det går för dem:). Vem tror ni vinner? Jag tror Claudia gör det :).


                                

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards