ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Therese - 17 mars 2010 21:05


Kom hem från en långpromenad med Sophia för snart en timme sedan :). Det var jätteskönt och skönt i luften :). Fuktigt va det också så ser ut som en pudel xD haha. Nej, men så illla är det väl inte men det har lockat till sig lite :p haha.


Sitter just nu och Facebooknördar och Sophia ligger på golvet och pluggar ;). Duktig hon är :). Ont i magen har jag också :(. Gör skitont när jag går och när jag sitter så vet inte vad jag ska göra :(. Phuhuhu!


Jaha nehe, åter till Facebook :)


  


Av Therese - 17 mars 2010 17:40


Hej allihoppa! :)



Nu har det inte varit så jättemmycket bloggande för jag är i Figeholm hos Sophia som jag varit sen i måndags ;). Mycket trevligt må jag säga! <3


Kan berätta om den mest onödigaste skoldagen jag varit med i mitt liv! :O. Det var så att vi hade bara en lektion igår som började 10:55 - 11:45 men då var det så att våran lärare var hela 20 minuter försenad :O,  han ahde kollat på fel dag och trodde att vi började 11:25 som vi gör på måndagar. Så vi hade bara lektion i en halv timme och gjorde bara instuderingsfrågor. Efter det var dagen slut. Vi åkte hem till Sophia och tvättade hennes bil och det var iskallt :D haha ;).



Senare på kvällen åkte vi till Mörlunda, Målilla och Hultsfred för Sophia skulle kolla om det fanns något jobb där och det kanske fanns det hih så håll tummarna för det :D. Vi åkte runt 5 och kom hem vid halv 10 :p. Skitrolig tripp måste jag säga :).



Denna dagen har inte varit vättigare. Åkte hem till mig för skulle hämta lite nya kläder och så duschade jag och åt lite :). För att vi skulle kunna komma hem till mig så fick vi ta världens jäkla omväg bara för att dom håller på och gräver på min gata nu :(. Mamma hade pratat med dom och så sa dom att de skulle gräva i en MÅNAD :O. Usch, hatar dom på riktigt!!!!! Hatar alla maskiner som de har oxå :s.


Nu är vi hemma hos Sophia igen och sitter/ligger i sängen och har inte så jättemycket att göra för stunden :(. Ingen som typ har EN MILJON att ge oss? :p. För om vi haft det kan jag lova att vi inte suttit här, då hade vi varit ute på en roadtripp ;). Vi ska iaf se på Andra Avenyn ikväll :) så då har vi något att göra ett tag iaf haha :).


Ne hörrni, vi hörs :)


  



Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards