ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Therese - 4 oktober 2011 22:52


Har precis tagit två mackor för var lite hungrig och kunde inte lägga mig och sova med en kurrande mage :) haha. Fick sällskap utav syster med!


Ska ta och borsta tänderna och lägga mig och kolla på tv lite innan jag somnar :)


Godnatt and take care!   

Av Therese - 4 oktober 2011 21:32


Jajemen, har redan varit i duschen. Brukar alltid dra ut på det in till det sista innan jag ska sova. Orkade inte dra ut på det idag för hade bara inte orkat det senare kände jag idag :p. Så...skönt att de är gjort! Nu ska jag bara chilla fram tills jag ska sova :)


@ the moment


Vad är det för fel på Facebook? :s. Det är bara massa kryss över minatyrbilderna på chatten och på statusuppdateringarna :s. Störande!!!


Av Therese - 4 oktober 2011 17:53


Hej!


Gud vilken FATASTISK NYHET jag såg nu när jag loggade in här på Bloggplatsen!

Under Oktober kommer deras app att släppas flr iPhone och Android! :D

Så kul! Komemr blogga så himmla mycket mera!!! :). När saker och ting sker och vad jag gör under dagarna än att sammanfatta hela dagen i ett inlägg!


Ingen aning om varför den blev så suddig när jag la in den :O. Var inte så när jag printade och sparade den. 


Men nu till dagen :). Varit ledig idag och har dammsugit av rummet och sedan haft det skönt i solen på altanen med pappa när han kom hem :). Solen värmde sådär lagom varmt och jag ville bara tillbaka till sommaren då! :(. Men det är snart sommar igen :D.


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards