ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Therese - 10 oktober 2011 23:15


Under hela kvällen har jag för det mesta bara legat och lyssnat på musik och spelat Wordfeud :). Har kollat på det nya avsnittet utav 2½ men med och det verkar vara okej än så länge :p. Och eftersom jag kollade på det så missade jag Svenska Hollywoodfruar och det var det sisa avsnittet! Men kollade på det på tv3 play så missat har jag inte gjort hihi ;). Men kan säga så mycket som såhär att det har nog fan varit den sämsta säsongen utav alla 4!! Skittråkigt att det har varit så lite med Maria och så föbannat överdrivet mycket med Gunilla! Vem gillar henne?! :O


För övrigt så ska jag nog snart ta och lägga mig och kolla på tv :). Så jag säger fakitskt nu godnatt and take care!   

Av Therese - 10 oktober 2011 16:44



Som jag sa, vädret är verkligen grått idag!

Av Therese - 10 oktober 2011 16:25



Såhär glider jag runt här hemma idag ;). Samtidigt funderar jag på vad jag, mamma och syster ska ha att äta till kvällen :). Något lätt och gott vore himmla fint ;). Kanske skulle vara gott med pasta och någon pastasås :). Ja vi får se helt enkelt vad det blir för något :)

  

Av Therese - 10 oktober 2011 15:43


Håller precis på att uppdaterar telefonen till 4.3.5 som jag ännu inte gjort :p men tog tag i det nu :). Idag är det en sån där typisk grå och tråkig höst dag då det regnar hit och dit :(.


Eftersom att det är höst nu så tyckte jag att det skulle vara lite höst i telefonen med, så ändrade förut bakgrunden :)



Sådär ja, då var uppdateringen klar! :)

Av Therese - 10 oktober 2011 12:45


Godgens!


Vaknade exakt 12:12 idag :) haha. Hade ett sms och ett missat samtal från Sophia. Hon ville att jag skulle skicka de bilder jag hade tagit i lördags :). Så ligger nu i sängen med datan i knät :). Hur skönt som helst! Dock är jag VRÅLHUNGRIG och vet inte redigt vad jag är sugen på än hihi ^^, men det kommer väl snart :)


Hörs senare!   



Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards