ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Therese - 13 oktober 2011 23:45


Börjar bli skapligt trött här! det blev i alla fall mackor med stekt ägg förut, hur gott som helst! :D. Åt typ upp dom på fem minuter haha ;).


Ska faktiskt ta och kolla på ett avsnitt utav Hawaii five - 0 som nu har laddat klart så det slipper hacka hela tiden :). Efter det blir det faktiskt att lägga sig och sova, fredag imon och ledig! Snart lördag också!


Så delar med mig av en låt som jag rådiggar! :D




Godnatt and take care!   

Av Therese - 13 oktober 2011 20:53


Hej!


ÄNTLIGEN, som jag har kämpat med att få in det nya iOS 5 till min iPhone :O. Men nu är det på plats!! :). Så...nu är jag nöjd ;).


Dagen har bestått utav av att Sophia kom hit efter hon slutat jobba och när hon kom hit så gjorde jag mig iordning. När jag var klar åkte vi in till stan där vi mötte upp Sophias mamma och syster. Kollade lite i affärer och så blev det fakitskt en liten snabbfika också innan vi gick vidare. Mötte även på Amanda som var och kollade runt lite på stan, mys på bebismagen! :D. Sedan gick vi tre in till systemet, Amanda skulle köpa en pressent till sin bror och Sophia och jag grejer till lördag!! Då smäller det igen ;)



Nu ska jag ta och äta något. Är så hungrig! bara ätit två mackor och denna fikan här på bilden åvan. Vet bara inte vad sjutton jag ska ta?! Måste verkligen äta någon nu innan jag svimmar på redigt, är så otroligt yr i skallen nu :(.


Hörs senare, eller imon!  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards