ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Therese - 6 oktober 2011 23:29


Har precis kollat på filmen på 6:an, fan så bra!! Har kollat på den med Sophia, ja fast hade henne i örat i headsetet under hela filmen :D. Redigt trevligt haha :).


Av Therese - 6 oktober 2011 19:40


Godkväll!


Var i skolan idag...hade matteprov, jippie! Haha, det känns som att det var rena katastrofen haha. Det återstår att se! :). Hade i alla fall en skön morgon. Gick upp alldeles för sent idag så hörde av mig till pappa och kollade om han kunde hämta mig vid 10 och det kunde han :). Jag åt frukost i lugn och ro framför tv:n i vardagsrummet i min Ziperall ;).




Skulle haft psykologi idag med men det dök inte upp en kotte så bestämde för att sluta då efter provet :). Satt och väntade en timme på pappa tills han slutade och så åkte vi hem :). Medans jag väntade på pappa satt jag och kollade på klipp jag filmade när Sophia och jag var ute och åkte haha, trodde helt allvarligt jag skulle dö av skratt ;)


Vädret har varit redigt höstigt idag, regn och massa blåst. Brrr!


Today


Råkade somna till i sängen i eftermiddags med tills pappa kom in och sa att han skulle åka och möta upp mamma på Maxi för handling! När jag vaknade så frös jag så och var sugen på varm choklad med grädde så det gick jag upp och gjorde :)


Tror inte att det är någon som missat att Apples grundare dog i natt, R.I.P



Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards