ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Therese - 15 oktober 2011 17:42


Ja nu är jag klar. Bara slappat ändå fram tills en timme sedan haha :p. Har precis tagit på mig kläderna för kvällen och det fick bli detta i brist på annat ;)



Fårse om jag skriver något hos Sophia, annars så skriver jag imorn när jag är hemma igen! Ha en fin kväll alla och ta det lugnt!! ;)   

Av Therese - 15 oktober 2011 13:46


Hej.


Haha, när jag skulle skriva Oktober där uppe så började jag skriva Augusti i stället haha :p. Vad tänkte jag med där liksom? ;). Jag kanske bara vill ha sommar så därför? ;)


Satt i alla fall klockan på halv 11 idag så jag skulle vakna skapligt. Vaknade dock innan klockan ringde haha, duktigt! ;). Men när jag vaknade kände jag mig tjock i halsen men tror det har försvunnit lite nu :) som tur är! :)

Håller just nu på att fixar lite musik till Sophia som hon önskat, hon har nämligen tröttnat på det hon har på telefonen när hon är ute och går :). Så nu ska hon få lite nytt att lyssna på under sina prommenader! ;)



Ska senare packa lite, men det är rätt soft att halva väskan redan är packad sen förra helgen utav det jag ska ha med mig ;).

Blir duschen när jag är klar här vid datan med musiken! Rätt skönt med att bara göra iordning håret här hemma, sminka mig göra jag hos Sophia :).

Hoppas på en go kväll där!! :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards