ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Therese - 25 oktober 2011 23:09


Nu har jag precis tvättat sminket och gjort mig klar för att lägga mig och sova :). Innan jag somnar så ska jag fortsätta spela Wordfeud med Sophia ;). Har snart kylt ner rummet med, fönstret så på vid gavel ;). Det gillar jag när det blir kallt ute att det går så fort att få det svalt tills man ska sova :)

Hörs imon, godnatt and take care!   


Igår kväll innan jag la mig

Av Therese - 25 oktober 2011 20:13


God kväll!


Har haft världens bästa eftermiddag/kväll med Sophia! Vi har skrattat och bara haft det skitbra helt enkelt! :)   


Kom precis hem efter att vi varit ute och glidit lite! Wedigt woligt! ;) Thihi. Vi var inne en sväng på maxi med där jag köpte puder och en färgning! Sophia hon köpte Ben & Jerry som vi sedan delade på :). Kan lova att det var iskallt att äta glass haha. Vi tänkte liksom jaha köpa glass nu när det är iskallt ute, men vi var inte dom ända ;). Dom framför oss i kassan var oxå sugna på lite Ben & Jerry haha.



Innan hon körde hem mig så stannade vi till på Preem för att hennes man hade beställt lite snus. Så när vi parkerar ser jag denna reklamen och skrattar ihjäl mig. Sophia - "det där är du". Alltså att jag är "däbbt i däsan" hahaha. Stämmer verkligen haha, jämt däbbt i däsan :D


Hoppas på rött hår ;)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards