ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Therese - 5 oktober 2011 23:26


(Bild från igår). Säger nu godnatt är trött!   

Av Therese - 5 oktober 2011 23:05


Hej hej, eller godkväll godkväll!


Ikväll har det varit redigt kul! Sophia kom hit vid 5 tiden och så sminkade hon sig och jag gjorde i ordning håret på henne :). Jag åt lite och efter det så åkte vi iväg då klockan va runt 7 kanske. Vi har varit ute hela kvällen och bara glidit :). Eller jag vi stod parkerade vid Arena Oskarshamn i två timmar haha :D. Vi satt och käkade lite cheezballz och snackade massa skit :D. Haha, det måste helt seriöst varit något skit i dom där hahaha. Vi blev så fnittriga och skrattade så vi inte kunde andas :D. Redigt kul va de! Senare hörde en kompis av sig och vi skulle senare möta upp honom och snacka lite. De va ju oxå kul haha :p. Medans vi väntade på honom hade Sopha och jag redigt trevligt i bilen iaf ;)






Vet att hon kanske kommer ha ihjäl mig för någon bild haha :D. Vet inte men kanske! :O. Men vi bjuder på det lite va Sophia? ;). Det finns värre som jag inte valde att ta med och det vet du som du såg ;). Älskar dig i alla fall :). Kvällen har varit kanon med dig hjärtat, du är bäst!!       

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards