ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Therese - 12 oktober 2011 22:02


Ligger just nu i sängen med datorn. Försöker kolla på Hawaii five - 0 men det laddar ju så förbaskat segt så hinner ju tröttna......så nu har jag pausat det så det får stå och ladda. Tar det för lång tid så ger jag upp ikväll!


Torsdag imon och det innebär att det är sista dagen för mig denna veckan, ledig fredag!! Gutt som fasen!! Sen är det helge igen, var ju försjutton helg nyss haha :D. Ja veckorna dom går så otroligt fort, springer förbi :p.


Kom bara och tänka på vad jag gjorde för ett år sedan. Då såg jag bland mina bilder att idag för ett år sedan då så klippte jag av mitt hår :(. Bara för att jag kollade på bilder nu så saknar jag mitt hår!


Ett år sedan!


Ett år senare - idag!

Av Therese - 12 oktober 2011 18:43


Hej hej!


Idag har det varit redigt segt ska gudarna veta! Varit så varmt i klassrummen idag och man ungefär har fått andnöd på redigt. Fanns verkligen inget syre kvar :(. Det har resulterat i att jag varit jätteseg idag haha :p.


Detta har jag haft på mig idag :) + dom högklackade som jag hade i helgen ;)





Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards