ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Therese - 7 oktober 2011 20:50


Mamma och jag åkte ju in till stan förut. Hittade kläder tills imon på Lindex :D. Pricken över i:et var ju att mina skor hade kommit som jag beställde i måndags ;). Kunde inte bli mer planerat in i minsta detalj ;).



Så detta blir det att ha på sig imon :)))



Ska fortsätta kolla på Idol nu :)

Av Therese - 7 oktober 2011 16:05


Tjabba tjena hallå!


Jaha, så vart de fredag igen...GÖTT! Är så pepp på morgondagen hos Sophia och Ante :). Eftersom det inte blev något för mig förra helgen på grund av mensvärk all day long så ska det bli extra kul! :)


Varit ledig idag ju, as usual på fredagar ;). Har bara haft det skönt! Har varit i duschen och har precis nu gjort mig iordning för snart kommer mamma hem och så far vi in mot stan! Ska kolla lite saker, typ som kläder....har ingenting tills imon.


Kvällen ikväll kommer bestå utav......IDOL 2011! Ska bli redigt kul faktiskt! :)

 Ne nu ska jag ta och leta fram något att ha på mig, hörs senare!   

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards