ThereseCarolineBerg.

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Åska

Av Therese - 28 mars 2010 11:50


Hej allihoppa!


Vaknade halv 11. Satte på tv:n men det gick inte igång, fick ingen bild. Tänkte va sjutton är problemet nu då? Gjorde en kanalsökning men blev ju inte bättre :S. Tänkte inte mer på det liksom så gick upp och skulle stägna på datan och modemet. Då ser jag att sladdarna är utdragna och undrrar varför men sätter då i dem igen. Sen går jag och kollar vid tv:n och där var sladdarna oxå ur och det förklarade varför inte jag fick någon bild haha :p.


Nu för en kvart sen så kom pappa in och sa att det hade åskat inatt runt halv 1 och det hade inte jag hört :O. La mig vid 12 och måste somnat väldigt fort alltså haha ;). Tur att jag inte hörde det för hatar åska!


Idag ska vi åka och kolla om det finns någon säng till mig som faller i smak :).


Ni har väl inte glömt att ställt fram klockan en timme? =) Det har inte jag iaf :).

  Så skönt att ha gjort det för nu är den verkligen påväg, sommaren!



  



 
 
Anna & Lennéa

Anna & Lennéa

28 mars 2010 13:07

Besök och kommentera annalennea.bloggplatsen.se
Den handlar om skvaller om storbloggarna. =)

http://www.annalennea.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

28 mars 2010 13:19

Hoppas du hittade en säng i din smak nu..
Och att du har en trevlig söndag..kram lisa

http://unikajag.se

 
T

T

28 mars 2010 14:49

Mwahahaha du heter nästa samma sak som mej :] :D

http://xtessanx.bloggplatsen.se

 
melinda

melinda

28 mars 2010 18:14

sjukt snyggt hår du har ;o
äre ditt eget elr har du löshår?

http://mellz.bloggplatsen.se

 
Liinda

Liinda

30 mars 2010 19:46

sv:hehe yes:) men vad gör dudå?`:)

http://Lindismalmis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 19 januari 2012 16:41

  Hej alla!   Nu är det såhär att jag har bytt blogg! Min nya blogg är - theresecaroliineberg.blogg.se  så det är bara att klicka in där och börja läsa där, om ni vill :)   Fårse om jag kommer tillbaka hit någon gång eller uppdaterar något ...

Av Therese - 11 januari 2012 23:19


  Ja jag var ju hemma hos kusinen idag och sällskapade honom med pappa så att det inte skulle bli allt för drygt för honom den stunden vi va där, som det annars hade blivit :). När han hade gjort klart läxorna tog han fram sin telefon och visade st...

Av Therese - 10 januari 2012 16:56


  Då va de tisdag, snart helg ju ;) mähähä!   Var med pappa till Lidl idag då han skulle handla lite till morfar. När det va gjort åkte vi hem med det till morfar, som för övrigt blev glad att jag var med :)   Imon ska jag hem till kusinern...

Av Therese - 8 januari 2012 23:15


  För mer än en timme sedan hör jag att familjen är i köket och gör kvällsmat. Jag ville också ha så jag gick ut och gjorde mig gooooooda mackor! Vart redigt gott faktiskt :)   ...

Av Therese - 8 januari 2012 21:03

  Har inte allt för mycket att säga så lägger bara upp bilder från gårdagen :)   Dagen började med att jag låg och spelade detta tills jag inte orkade längre :p   Blev att lyssna på musik :)   Märkte att Amaryllisen hade slagit...

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards