ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under september 2011

Av Therese - 13 september 2011 18:34


Hej på er!


Idag har jag känt mig relativit kry för första gången på 1 vecka. Magen var mycket bättre när jag vaknade idag så det var redigt skönt de :)


Ja idag var det en kort dag igen, 13:10 - 14:50 :p. Slutar egentligen 15:20 men fick sluta tidigare :). Då begav jag mig hemmåt mormor och morfar där jag fick bullar, kakor och coca cola :D. Blev lite prat med men gick sedan och satte mig framför tv:n och glippade lite :). Var där tills mamma kom och hämtade mig vid kvart i 5 ungefär. Sen åkte vi och köpte med Donken hem, tog en Pepper Jack som var redigt god och lite stark, precis som det ska va ;) haha.


Kollade på Top Model



Syrran och jag när vi var små thihi :)


Det blev lite drygt..


Så man fick göra det bästa utav situationen ;)


Som sagt ;p

Av Therese - 12 september 2011 19:09


Hej på er!


Måndagar är sköna dom. En lektion och sluta 10:10 :). Men idag var sjukt jobbigt att sitta på lektionen. Vi kollade på film, Romeo och Julia. Det var såhär att jag har idag för första gången haft halsbränna, vaknade med det. Tog en tabblet men och det blev bättre ett tag men sen när jag sitter där och kollar på filmen känner jag hur sämmre de helt plötsligt blir. Sitta där i TVÅ TIMMAR och i stort sätt må illa! Sjukt jobbigt var det. Tiden kunde ju inte gå mycket långsammare heller ;o. När klockan väl var 10:10 så rusade jag ut och kollade om pappa kommit för att hämta mig igen, men de hade han inte så jag ringer han. Han svarar men det bryts så jag sitter där och väntar och tänker att nu får du fan ta och komma! Var såååå nära på att spy, helt sjukt jobbigt! Tur att jag vände mig om och där ute står han ochjag flygger in i bilen haha.


När jag kom hem så slängde jag mig i sängen och jag somnade efter en stund. Skönt det! Men mitt i allt så kommer pappa in med ett stort paket, min Ziperall hade kommit :D. Han säger " ska du inte öppna den?" Jag bara " haha ne men du får gärna öppna den om du är så nyfiken :p". Han " ja det är jag med värsta leendet :D". Så han provar den och han kunde också ha den och jag bara skratta åt honom när han drog upp dragkjedjan upp till huvudet hahaha. Så sjukt kul :D.


När jag vaknade igen och det var bättre i magen så tog jag på mig den och har inte tagit av mig den sen dess :D. Ligger här i sängen och den är hur mysig som helst!!! :D




Myyyyys! :)

Av Therese - 11 september 2011 22:55


Hej på er!


Ja ingen har var kunnat undgå att det är 10 år sedan terrorattacken i New York mot World Trade Center? Jag följde minnerscermonin LIVE på Aftonbladet.se vid halv 3 till efter 5. Helt sjukt att tiden gått så fort, minns det så klart när det gick på nyhterna, var 11 år! Har även kollat på en dokumentär på TV4 Fakta, 102 minuter som förändrade världen. Redigt intresant var den. Man fick se händelsen från början, medans de pågick och efter när allt rasat och gatorna var spöklikt toma....


Kollade först i telefonen men förflyttade mig fort till datan


Av Therese - 10 september 2011 23:50


Har precis kollat på hennes uppvisning av Dyngkåt och hur helig som helst på ettan. Hon är ju så sjukt härlig och om det är något hon gör så är det ju att bjuda på sig själv :D. Skrattade så jag höll på att tappa andan flertal gånger. Störtskön är hon i alla fall haha :p


Av Therese - 10 september 2011 18:06


Har precis sett klart på Fast Five! Ursäkta, men fy fan vad bra den va! Helt sjukt! :D. Redigt skön action i den, and I love it! Rekomenderar den starkt! :D



Av Therese - 10 september 2011 14:35


Saknar mitt långa hår :(


Hej!

Bjuder på en gammal igen. Hade de redigt jobbigt inatt med att somna. Klockan var väl 4 någonting. Jag ligger och bara vill sova men så går det inte, störande!

Funderar på att städa rummet så fårse hur det blir med det :p haha.

 

Har gjort en ny lista på Spotify med både nya och gammla låtar.

Höst 2011 <------- KLICKA om ni vill lyssna! :)

Av Therese - 9 september 2011 23:51


Hej på er!

 

Dagen har varit stillsam och har fortfrande känt mig sådär i kroppen, det faktiskt nu som först det börjar kännas okej igen. Tackar gudarna för det! Har varit redigt jobbigt att vara så öm i magen sen i tisdags.

Som ni ser har det varit ett strålande fint väder ute idag :), men svalt i luften trotts de ändå så pass varma graderna.

 

Kvällen har sett som denna att jag har kollat på Idol, Kristallen galan, Behind Enemy Lines och till sist någon dokumentär där Geroge W Bush berättade om 11 September 2001. Redigt intressant och hur hans dag var i den katastrof och hur han verkligen engagerade sig! Det är ju 10 år på söndag, 10 år! Helt sjukt vad det har gått fort. Kommer ihåg det som om att det hände igår... 

Av Therese - 8 september 2011 22:13


Här kommer tre fina bilder som jag la dit filter på i Instagram idag :).

Älskar dom här bilderna på henne!    Tog de här bilderna i Juni 2010.




   

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards