ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under september 2011

Av Therese - 5 september 2011 16:21


Hej på er!


Idag var det en trött Therese som steg ur sängen. Hade en lektion idag som var alldeles lagom! :)


Slutade 10:10 och gick då hem till Amanda ;). Vi satt där ett tag och snackade massa skit och kollade på tv. Runt 1 tiden åkte vi hem till mig då jag åt lite, var hur hungrig som helst! Det blev mycket prat här med om allt och inget :). Men nu har hon åkt hem då hon skulle hem och fixa lite mat till sig själv och sin sambo :)


Dagens


När Amanda gjorde sig iordning satt jag och kollade på tv


Kollade på ännu mer tv :p


Till slut så var tv:n tråkig att kolla på haha :D



Vill ni veta en hemlighet? Det går ett ryckte om att Sophia kommer ut hit en sväng sen! ;O. Den ungen är enormt saaaaknad!! Love ya!   

Av Therese - 4 september 2011 22:47


Jag är faktiskt redigt trött nu. Ska hoppa in i duschen och sedan lägga mig och kolla lite på filmen på 6:an som börjar vid 23:10. Fårse vad det är för något annars så får jag ta och sova :).


Ska träffa Amanda imon med när jag slutat vid 10:10, rätt jobbiga dag måste jag säga ;) haha. Inte alls! Ska bli kul att träffa Amanda imon och prata lite skit igen hihi. Ska gå hem till henne när jag slutat och sedan blir det förmodligen att vi åker hem hit en sväng :).



Hörs imorgon, ha en bra måndag! Godnatt and take care (:

Av Therese - 4 september 2011 21:05


Jaha då har man precis kollat på årets första Idol avsnitt :). Det är som vanligt, en del suger och en del är sjukt bra! :)


Av Therese - 4 september 2011 19:01


Tog lite bilder på syster nu och ja, det blev som vanligt. Lite knäppt och lite normalt ;)



Av Therese - 4 september 2011 18:11


Gud så gott det satt i kistan med lite grillat ;). Är proppmätt! Vi satt till och med ute och hade solen i ryggen som värmde skönt :)





Just nu

Av Therese - 4 september 2011 16:05


Hellohello!


Det va rena pinan att somna igår. Kunde inte somna för hade sådan mensvärk som visste fan ine hur jag skulle ligga! Mindre skönt att vakna utav det också....Aja, över till något trevligare!


Det är kanonfint väder ute idag!!! En sen sommardag skulle ja säga att det är. 21 grader och solen är lagom skön :p. Redigt fin dag med andra ord! :)






Snart blir det grillat till middag. Passar redigt bra till detta väder idag :). Ska bli otroligt gott! Hoppas ni har en bra söndag!

Av Therese - 3 september 2011 21:46


Jaha, då har alla åkt. Fast de är snart en timme sedan :). Har gjort en ny header, vill ha höst bilder nu men det måste ju bli lite höstigt först ;). Är skittrött skulle bara vilja gå och lägga mig med datan i sängen och kolla på något :). Men innan jag gör något så ska jag i alla fall tvätta bort sminket för nu orkar jag inte ha de kvar längre :).


Såg att bloggarna ska ligga nere mellan 01:00 - 03:00 för underhåll. Vad ska nu göras tro? På tal om annat, undrar när appen kommer att lanseras. Hoppas på snart jag! :)


Av Therese - 3 september 2011 17:55


Ja här i huset är det fullt ös! Haha, kusinerna är väldigt livliga :p. Busar och har sig här haha :D. Jag har slagit mig ner här och pratar massa mys med Matilda på msn :p. Beställde en Zipperall igår ju så vi snackar om att vi ska ha myskväll jag, Matidla och Sophia :). Dom har oxå sådana :), så det kommer bli kanontrevligt när det väl blir av! :)



Fick en blomma utav kusinerna med familj som nu står i fönstret här på rummet. Lite ovant för har inte haft en blomma på år i fönstret haha :p

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards