ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Therese - 28 augusti 2011 21:26


Nästan hela kvällen har jag suttit helt fast vid Cake Boss :). Med tanke på vad det är dom gör i det programmet kan man ju inte bli annat än att man blir sugen på choklad eller då glass som jag tog ;)



Av Therese - 28 augusti 2011 19:16


Ååååååååååååååååååååååååh vad jag är sugen på en sån här! Vill haaaa! Skulle sitta redigt fint att få en sådan på torsdag ;). Om inte annat få pengar som man får sammla ihop till en :) hihi.





 

Av Therese - 28 augusti 2011 14:43


Hej!


Gårkvällen med släkten blev rätt lyckad ändå :). Det blev lite småvarmt när vi kom dit och senare blev det kräftor och räkor. Efter kräftorna och räkorna blev det fika, blåbär och jordgubbspaj men tog ingen bit för va inte sugen och gillar inte blåbär ;).




Syster





Farmor och farfar har ett piano där hemma. Jag satte mig där och spela lite :). Vill lära mig spela!!!! Tog fram en video på hur man spelar låten When I look at you med Miley Cyrus. Jag satte dom 12 första sekunderna i låten :). Älskar pianot i den låten! Blev så glad när jag lärde mig att sätta dom 12 första sekundrarna ;) haha. Tog hjälp utav denna videon som jag sökte fram på telefonen ;).


Miley Cyrus - When I Look At You     <---Spotify

 


Av Therese - 27 augusti 2011 15:12


Hej!


Vilket varmt och skönt väder det är idag! Det gillar vi! :D

Har förövrigt ätit och nu varit i duschen. Ska till farmor och farfar på kräftskiva ikväll :). Kommer nog bli trevligt! Så nu ska jag göra mig iordning och vet inte vad jag ska ha på mig!! Klädtorka om något! :S

Funderar på om jag ska ta min klänning eller inte? Hmm. Ja vi fårse vad det resulterar i ;).


Tänkte bjuda på lite sköna låtar som jag lyssnar på just nu!


David Guetta feat. Sia - Titanium

Gym Class Hero feat. Adam Levine - Stereo Hearts

David Guetta feat. Jennifer Hudson - Night Of Our Life 

Eric Amarillo - 50kvm

Enrique Iglesias feat. Usher - Dirty Dancer

Avicii - Fade Into Darkness

Nayer feat Mohombi & Pitbull - Suave 

Alex Saidac - We Shine


Sådär ja, hoppas det lyssnas! ;). Nu ska jag fortsätta att fixa mig!

Av Therese - 26 augusti 2011 21:30


Gokväll!


Har verkligen varit helt OFF idag. Inte känt för något alls och det fortsätter att sitta i, så därav sen bloggning. Vet inte vad jag ska säga så avslutar väl här och så hör jag av mig imon! Hoppas ni har en bra fredagskväll! :)


Av Therese - 25 augusti 2011 23:09


 


Ja här sitter man nyduschad och fräsch :p haha. Sitter och funderar på vafan man ska göra nu? Alla i huset har precis lagt sig och så sitter man uppe själv :(. Kul? NEJ! Blir väl något avsnitt av How I met you're mother kanske? :). Fårse när jag bestämt mig och det kan ju ta ett tag ;)


Av Therese - 25 augusti 2011 21:35


Hejhejheeej!


Dagen har varit redigt fin! Fått träffa Sophia idag :). Hon kom ut och hämtade mig för att sedan fortsätta in mot stan! Hon skulle göra lite ärenden där hihi. Efter det blev de Donken ;p höhö. Hämtade även upp syster också innan vi åkte hem :).


Eftermiddagen har bestått av att Sophia har suttit och lånat min data lite och kolla runt :). Nu ikväll jag har kollat på True Talent med mamma och pappa :)



Medans hon satt där så fulade jag mig lite ;) haha



Mamma köpte med sig VeckoRevyn hem som jag bad henne om :) hihi

Av Therese - 24 augusti 2011 19:40


Har precis ätit några kvällsmackor och snart blir det att gå och sätta sig i soffan och kolla på True Talent med lite kladdkaka :). Blev så sugen på kladdkaka så gjorde i ordning en och som nu står i ugnen :).


Så länge sitter jag och kollar på avsnitt från How I met you're mother :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards