ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Therese - 11 augusti 2011 23:38



Ja eftersom att det blåste lite och graderna va kalla så fick det bli detta kvällen till ära! Det va rätt skönt att ha de på sig också för frös inte en ända gång. Vi kom dit precis lagom tills det började. De som uppträdde va Ulrik Munther, Sanna Nielsen, Vincet,Nicke Borg, Erik Segerstedt och Eric Saade rätt några artister för det brukar vara runt åtta eller nio i alla fall. Men va rätt nöjd i alla fall för det va slut redan vid nio :). Det tog typ hundra år innan vi kom ur Kalmar för det var världens längsta bilköer ut ur Kalmar och hela smeten.


Har inte lagt in bilderna från kameran på datan ännu och vet inte hur dom blev så ska kolla dom imon och så kommer de upp lite imon :)

Av Therese - 11 augusti 2011 18:21


Nu åker jag, hörs ikväll eller imon. Ciao! :)

Av Therese - 11 augusti 2011 15:51


Igår kväll kom syrran in lite och snackade. Till slut så gick det över styr hahaha, men det är som vanligt då ;)




Av Therese - 11 augusti 2011 12:59


Hej på er!


Sitter precis och ska äta lite frulle ;o och ska kolla på en film hade jag tänkt :). Ikväll ska vi åka till Kalmar och kolla på Rix Fm Festivalen och kameran följer med :D.


Helt ärligt så har jag inget mer att säga, hörs senare!

Av Therese - 10 augusti 2011 21:43


Åååååh vilken fin eftermiddag/kväll jag har haft! Har äntligen fått skrattat som en DÅRE rent ut sagt med världens bästa Sophia! :))). Det blir ju inte mer än lyckat när vi ses :). Har varit och ätit lite, ätit mjukglass och fy fan vad mätta vi blev efter den xD hahaha. Efter det tog vi några rundor runt stan och fy vad dött det är nu när semester är slut och alla turister åkt hem. Tvärdött verkligen, det är så tråååååkigt med tanke på vilket drag det har varit för några veckor sedan. Men det är bara att tagga till nästa sommar! ;) höhö.



Hon tycker det är sådär lagom kul att vara med på kort ;)


Avgudar sin glass ;p


Det va bilträff på Brädholmen


Ölandsbåten kom in


Jag 


Av Therese - 10 augusti 2011 16:45


Ja nu är jag i stort sett klar, ska bara plocka fram kläder ;)


Av Therese - 10 augusti 2011 14:19


Hallåelåja!


Dagen hitills har sett som denna att jag har vaknat, legat och vilat magen, duschat och sitter nu och funderar på vad jag ska ha på mig idag, vädret är hit och dit hela tiden. Ibland regn ibland sol? Hmm! Läste på Sophias blogg igår att hon hade tänkt komma och överaska mig idag men det blev ju inte längre någon överaskning när hon sa det där ;). Har frågat henne på sms om hon kommer, men har inte fått något svar ;o. Men hon hör väl av sig tids nog ^^. Mamma och pappa när och handlar för kylskåpet skriker av tomhet haha, finns ingenting! I och med det så sitter jag fortfarande och tänkte på vafan man ska äta till frukost?!?!?!! Är så sjukt hungrig men vad ska man göra när det inte finns något?


SKa göra mig iordning nu tror jag eller så ska jag rota lååångt in och se om det verkligen finns något att ta och äta :).


Hörs senareeeeeee! ;)

Av Therese - 9 augusti 2011 20:47


Har precis sett på filmen Soul Surfer. En helt otroligt bra film som handlar om en tjej som blir attackerad utav av en haj när hon är ute och srufar med sin bästa kompis och hennes pappa. Hon blir av med sin vänsterarm men det stoppar inte henne från att fortsätta med surfningen. Hon ser inget hinder med att ha förlorat sin vänsterarm och hon är så stark och villig till att klara av att kunna surfa igen för det är hennes stora passion. När hon återhämtat sig så ger hon sig ut på vågorna och börjar tävla igen.


Har ni inte sett denna filmen så gör det, den är verkligen hur bra som helst! Och föresten så är det en verklighetsberättelse!


 

AnnaSophia Robb spelar Bethany Hamilton


Den rediga Bethany Hamilton, som filmen handlar om


TRAILERN!

 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards