ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Therese - 7 augusti 2011 12:24


Hej!


Morgonen började med att pappa kommer in och väcker mig vid 10:15 för att vi skulle in till mamma och gratulera henne för det är henens födelsedag idagg :). Så stort grattis till henne idag! <3


Vad ska man hitta på idag då? Det bara regnar, regnar och regnar idag! :(. Men imon ser de ut att bli en kanondag :D. Vill sola och bada då :D. Behöver sola lite till för igår när jag kom ut ur duschen så skrubbade jag ansiktet lite och är helt fläckig i pannan igen, KUL!


Tror det får bli en film nu, vad det blir återstår att se! Hörs :)

Av Therese - 6 augusti 2011 18:47


Blev inga bilder igår så lägger upp dom nu :)












Den här dagen var vi i Byxelkrok och Mellböda :)

Av Therese - 6 augusti 2011 12:29


Godagens!


Vaknade inte så tidigt idag som ajg strodde jag skulle göra, vaknade första gången för en timme sen :). Blev att ajg la mig sent igår med så att eeeeh. Just nu sitter jag och äter frukost och kollar runt lite ^^. Ser att det spricker upp lite och solen visar sig, det gillar jag! :)


Har blivit helt tokig i kräftost nu efter att vi ätit det på Öland ;p haha.


Köpte detta linnet på Gina Tricot i Kalmar innan vi åkte hem :)



Ska fortsätta med min frukost nu och kolla på film. Tjao sålänge! :)

Av Therese - 5 augusti 2011 16:27


Hallåhallå!


Gud vad skönt, jag är hemma igen! Något som är lika bra som att vara hemma igen är att man har fast internet haha. Har varit så störd på att  det inte funkat tillräckligt bra! Ska nu lägga in massa bilder från telefonen och kameran, sen ska jag fixa till dom så att dom blir lika fina som de andra bilderna jag lagt upp :). Hoppas ni gillade dom? :). Är hur nöjd som helst med dom när jag redigerade dom och alla fina färger kom fram! Så det kommer upp mera bilder här senare :)


Vi checkade ut vid elva ungefär idag och sen åkte vi till Kalmar och åt på IKEA, plus att handla hem lite småsaker som vi alltid glömt men nu har fått med oss hem :). Det var gaaaaaaalet mycket bilar som kom förbi Lundegård när vi skulle köra ut ;o. Man fick köa så mycket va de, helt galet haha. Flera som skulle hem idag tydligen ^^.


Hörs sen igen med bilder!

Av Therese - 4 augusti 2011 16:28

Hej hej! :)


När vi vaknade idag va de inte så fint så vi väntade tills vi hade ätit mat. Det blev kroppkakor idag igen ;) och det va lika gott idag :). Ja så just nu ligger jag i kvällssolen och har det skönt :). Man måste ju ta vara på den sista dagen vi kan sola och bada :). Har redan badat två gånger och de är redigt skönt när man varit i ett tag ;). Imon åker vi hem och de ska bli skönt!! Sophia och Ante kom förbi en sväng men dom gick upp och spelade minigolf, eller dom skulle i alla fall kolla vad det kosta och då fick dom se hur dom skulle göra :). Ikväll blir det att packa ner alla saker så mycket som möjligt så det händer väl inte så mycket mer ikväll :).


Men ska sola vidare nu och sen kanske bada en gång till så hörs!:)

Av Therese - 3 augusti 2011 21:08


Fortsättning med bilder från veckan!


Syrran 


 






 



Av Therese - 3 augusti 2011 20:06


Det funkar just nu, YES! :). Lägger upp lite bilder från i måndags jag tog när vi hade kommit hit :)





Pappa utforskar



"Put you're hearts in the air"


På kvällen åkte vi in till Borgholm och köpte glass på glasskafet :). MYCKET GOTT! :)


Vi gick även och kollade på den fina solnedgången :)






Av Therese - 3 augusti 2011 14:16


Hej alla!


Har fortfarande inte fått klämm på internet. Köpte internet från campingen igår. Testade det och de är sääämst täckning på det borta i våran stuga. Om jag inte får det att funka ikväll så får de bli en stor bildbomb på fredag kväll :). Har tagit massor med härliga bilder som ni ska få se :). Idag som sagt har vi tagit bilarna och åkt till Mellböda och ligger nu på stranden och har det hur bra och skönt som helst!! Passar på att sola ryggen nu med :). Blåser lite här med så känner inte att det bränns :p.

Hörs!:)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards