ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Therese - 9 augusti 2011 17:16


Hej!


Idag är det inte roligt alls! Ligger i sängen med datan i knät idag, så ont i magen så att jag inte orkar sitta upp vid skrivbordet :(. Om man kollar ut så ser man bara hur regnet faller ner hela tiden, så med det har jag kollat på film IGEN ;p. Denna gången blev det From Prada to nada. Rätt okej film faktiskt. Kommer ihåg att syrran sett den och att jag skulle se på den när hon hade sett den men det glömde jag bort och kom ihåg den idag när jag såg trailern för den :). Precis lagt mig igen efter att ha varit uppe och ätit grillat med potatisgratäng :). Gott!


Nehe, ska väl fortsätta och sega här i sängen och hoppas på att värken släpper snart för annars vet jag inte vad jag gör!

Av Therese - 8 augusti 2011 23:42


Ja det börjar faktiskt ta och dra sig till att krypa till sängs, trött som ja jag vet inte vad haha. Men innan jag kryper ner till sängs så ska jag ta en dusch :). Blir att stänga på tv:n med och se om de finns något att se eller om jag hinner somna ifrån de ;)


Godnatt på er i alla fall, take care! (:


Syrran skickade lite bilder som hon hade tagit på Ölandsresan och då fanns bland annat den här bilden med på mig från när vi åt på Burger King i Kalmar innan vi begav oss till Öland :)

Av Therese - 8 augusti 2011 22:05


Nämen go kväll!


Jaha, då har man sett klart på andra filmen för idag! Har inte kollat på så mycket film som jag gjort dessa två dagar sen jag vet inte när ;p haha.

Inget speciellt har hänt idag, som vanligt då hehe ;). Försöker snacka lite med Sophia på Facebook men hon försvann tydligen ;o haha. Fårse om hon hittar tillbaka med tiden :).


Tidigare från idag

Av Therese - 8 augusti 2011 16:13


Precis kollat klart på den här filmen, förbannat bra!!!


Av Therese - 8 augusti 2011 13:24


Hej!


Helt otroligt nästan att jag somnade vid den tiden jag gjorde igår. Somnade straxt efter tolv :). Somnade med värmedynan och det var hur skönt som helst! Kanske därför jag somande så fort :). Precis tagit lite frukost (sent jag vet!) för har legat lite längre idag och vilat magen :). Mamma och papppa har åkt ner till Sörvik, var sugen men kände inte för det i dessa tider + att vädret blev inte så pass bra som lovat. Det är inte ens någon idé att gå ut och lägga sig på altanen så dåligt är det. Det är bara att inse kanske att sommaren är påväg mot sitt slut? Längtar redan till nästa sommar! Hoppas på att den kommer bli lika bra som denna om inte bättre :). Nej jag ska väl se oom jag hittar någon film att kolla på :)


Hörs!

Av Therese - 7 augusti 2011 23:48


Jaha, då har jag kollat på den fjärde filmen för idag. Det är hur min dag har sett ut, bara film! Sitter och funderar på om jag ska sova? Rätt trött och sen lite mensvärk, låter nästan som att man ska sova i alla fall :). Så får det bli med, en tablett och sen lägga sig.


Bjuder på en låt, KLICKA HÄR!

Godnatt alla! :)


Av Therese - 7 augusti 2011 21:14


Såhär fin är himmeln just nu!




Tagna med iPhone 4!

Av Therese - 7 augusti 2011 15:48


Hela eftermiddagen har jag kollat på film, det blev dessa två. Båda va redigt bra men Beastly va bäst!



 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards