ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Therese - 3 juni 2011 21:47


Har inte blivit så jättemycket sömn när man sovit hos Sophia :). I och med det så känner jag att jag är rätt trött nu ikväll :p. Ingen lugn och ro inte :D haha. Gick upp vid 9 idag och Sophia satte på musiken direkt och började dunka så vi vaknade till haha :D.


Anledning till att man känner att man är ännu tröttare är för att det händer ingenting just nu. Tanken har slagit mig att sova för det finnf ingenting på tv:n heller....Men kanske lika bra att lägga sig så det blir lööördag så man kan gå ut och lägga sig på altanen och schteeeka mer :D, såg att de skulle bli fett nice väder imon igen ;).


  

Av Therese - 3 juni 2011 18:08


När jag kom hem idag så la jag mig och solade någon timme :). Smörjde in mig i Hawaiian Tropic Tanning Oil och de hjälpte till med brännan lite ;). Första gången jag använde de och kommer fortsätta använda den :)


Innan jag gick ut och la mig i den stekande sol vi har! :). Köpte btw tröjan i Växjö igår på H&M :)


  

Av Therese - 3 juni 2011 15:43


Blev ingen skrivande hos Sophia, och allt av en anledning - GLÖMMDE LADDAREN TILL DATAN! Smart! :O. Så sket i att ha igång datan över huvudtaget :). Nåja!

Hemma igen efter ett par bra dagar hos Sophia :). Onsdagen blev väldigt spontan vilket blev rätt roligt haha :p. Igår var va vi i Växjö på Grand sammarkand och de va ju hur stort som helst + mycket folk! Men de va kul där iaf :)


Sophia lycklig :D


 

Satt ute tills mörkret börja komma, så skööönt :)      

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards