ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Therese - 30 juni 2011 23:35


God kväll allesammans!


Vid 5 åkte familjen på kalas till kusinen :). Så hela kvällen har spenderats där, massa mys! :). Det blev massa mat med vill jag lova, samt fika :p. Är hur mätt som helst nu :D.


Me


Lillkusin och jag


Syrran och jag :)



Av Therese - 30 juni 2011 14:13


Hej på er! :)


Det är så lustigt, jag måste ha en inbyggd klocka i mig som gör att jag alltid vaknar vid exakt samma tid! Det slår sjutton inte fel när jag vaknar om dagarna, 10:45 står alltid klockan på :p. Haha, det är då jag tydligen har sovit klart :). Är sjukt slut idag. Låg ju i solen från 11 igår förmiddag till 6 tiden på kvällen och de resulterade i lite solsting oxå ^^. Både jag och Sophia va helt väck igår haha, gud vad vi skratta åt oss själva ;). Redigt kul dag vart de igår! :)


När jag vaknade idag ;p. Vill säga det med att det bränner som f*n på hela kroppen idag, så är väldigt försiktig idag :). Ett misstag man gör är om det kliar så kliar man ju som vanligt och det BRÄNNER som jag vet inte vad efteråt och man kommer på att man inte kan klia som vanligt. Så idag är jag ledig ifrån solen :), för annars kommer jag är bränna upp mig totaly ;o.


Senare idag eller jag ikväll efter 5 så ska familjen på kalas hos kusinen som fyller 9 år idag! Han har blivit redigt stor nu ;). Så ett strot GRATTIS TILL HONOM IDAG! :D. Detta innebär att jag snart ska ta och göra mig iordning så jag har de gjort :).

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards