ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Therese - 18 juni 2011 13:08


Hej på er!


Gick upp vid 12 och hoppade in i duschen direkt. Vaknade av Sophias andra sms hon hade skickat :p. Ska ju hem till henne i figeholm och grilla och umgås med skönt folk :). Så just nu så håller jag på att springa runt och kolla kläder och samtidigt ska göra mig iordning, iaf håret. Sminka gör vi senare ;). Det är så gutt att ha en förjävlig mensvärk samtidigt då man bara vill ligga i sängen och dö typ! Men det är bara att knarka tabletter :).

Vi ska snart ta och äta lite med så jag får lite mat i mig innan jag blir hämtad utav Fia och Ante :).


Hoppas på en bra kväll :D. Vi hörs nog här imon någon gång, hade bra and take care (:

Av Therese - 18 juni 2011 00:07


Ikväll har jag legat och kollat på farsen på tv4, En mor till salu. Var inte lika rolig som jag hoppats på. Den har varit så mycket bättre om Dag-Otto hade fått varit med ;).



Sitter nu och fixar lite ny musik :), när det är klart ska jag väl bege mig till sängen och sova :). Med det lägger jag upp en låt Bad Meets Evil feat. Bruno Mars - Lighters och säger godnatt (:

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards