ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Therese - 16 juni 2011 22:26


Igår va det en mysig kväll hemma hos Sophia. När vi kom hem så fick vi åka och handla mat och då fick det bli taco till kvällen :). Det var hur gott som helst :). 



Efter vi hade ätit satt vi ute ett tag och prata samt lyssna på musik :). 


Eftersom att jag skulle sova över så fick jag sova i soffan ^^. Vi la oss efter att Ante hade kommit hem från jobbet vid 11 :). Sophia och jag hade satt klockan på halv 6 och så gick vi upp vid 6. Kvart över 7 satt vi i bilen påväg mot Figeholm och skolavslutning för Sophias lillasyster :). 


I stort sett hela dagen har vi legat och solat, hur underbart som helst! Ännu bättre när vi legat vid poolen + badat :D. Första doppet avklarat ;).


Sommar, sommar, sommar! 



Mitt i allt solande så åker vi och köper en glass på Sibylla i Fårbo idag igen :). Redigt gott :).



Nehe. Nu är jag hur trött som helst, ögonen går i kors. Ska ta mig något att äta lite innan jag lägger mig :). Inte ätit något sen maten hos Sophia så har inte ätit någon kvällsmat än ;o.

Hörs imon, godnatt (:

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards