ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Therese - 23 juni 2011 23:21


God kväll!


Haft en fin dag? :). Min har varit rätt bra :). Åkte ju in till stan med mamma, syrran och pappa. Hittade ett par jeansshorts, t-shirt och en tröja :). Blev ju även lite dricka tills imon vad som nu sker. Ska i alla fall följa med familjen ner till stugan och äta midsommar lunch med släkten, så de kommer bli mys! :). Sen får Sophia höra av sig vad som ska ske under dagen/kvällen :).


Fårse om jag hinner in här imon innan vi åker, men troligtvis inte. Isf hörs vi på lördag här, kanske kan titta in här genom telefonen :). Det skulle vara så mycket lättare om BLOGGPLATSEN HADE EN APP!!!!! Det skulle vara så mycket lättare att blogga och man skulle blogga så mycket mer. Alla andra bloggar är det ju typ Wordpreess på och dom har en egen app som gör att dom kan blogga hur lätt som helst. Vore hur bra som helst om Bloggplatsen kunde fixa något sådant!! Har faktiskt funderat flera gånger på att gå tillbaka till Blogg.se, men vill  vara kvar här för att ha allt sammlat och inte ha allt utspritt överallt.

 

Och med det sagt så säger jag nu godnatt och ha en redigt bra midsommar och va rädda om er! :)   

Av Therese - 23 juni 2011 14:02


Hello!


Blev inget stan med Sophia, utan jag ska i stället åka in med mamma sen när hon slutat jobbet och syrran ska förmodligen oxå med :).

Tänkte även gå in på Lindex och se om dom har något, för har absolut ingenting att ja på mig imon ;o. Vill ha något nytt! :)


Ska snart gå och tvätta håret och gör mig iordning! Ha en fortsatt bra dag! (:

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards