ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Therese - 4 juni 2011 19:34


Nu har jag precis kommit in från altanen. Vi har grillat och suttit och pratat :). Hur skönt som helst ute!


Grillade champinjoner och smålökar


Kalla såser


ETT MÅSTE TILL GRILLAT! Äter inte grillat utan den här :D. MUMS!!


Det va redigt gött ;)           

Av Therese - 4 juni 2011 15:09


Det är verkligen olidligt att ligga ute i solen!!!! Är ju nästan så att man flyter ner från altanen ;o. Tagit paus nu ett tag, men fårse om jag går ut och lägger mig igen :).


  

Av Therese - 4 juni 2011 13:29


Hallåelåja!


Det blev att jag gick och la mig igår kväll då jag sa att jag funderade på det. Men låg och kollade på Wallander tills den va slut coh så tängde jag av tv:n. Prata med Sophia i telefonen med och och va lika väck som jag barra för hon låg och kollade på BB :p. Grejen är den att jag va så trött att jag inte hann säga det till henne att jag skulle somna när som och somnade hur skönt som helst :). Hon måste undrat vafan jag tog vägen hahahaha. Vaknade till vid 05:45 i morse och kände då hur jag låg på telefonen och headsetet, så kollade på telefonen och trodde ut av någon konstig anledning att hon fortfarande var kvar i telefonen men de va hon ju inte ^^. Så smsade henne direkt och sa att jag måste ha somnat hahaha och hon bara skratta hon med hahha :).


Jaha nehe, ska ut och lägga mig på altanen lite nu och schteka! ;)

Hörs senare!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards