ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Therese - 25 juni 2011 23:51


Hej på er! :) Hade ni en bra midsommar? :). Hoppas ni hade de, för det hade jag! :)

 

Dagen började med att vi åkte ner till stugan med släkten och åt potatis, köttbullar, ägg och sill. Den vanliga midsommarlunchen med andra ord :). Efter lunchen blev det jordgubbar och polkaglass, hur gott som helst! Smaka att ha de till om ni inte gjort det, kanske låter konstigt men det är en god kombination! ;).

Min kusiner va där med så jag hade äran att få umgås lite med dom nere vid bryggan och håva efter småfiskar ^^. Fick inte så jättemycket fisk, fick mer tong :p. Men i tongen sitter det hur mycket smådjur som helst så de va ju något iaf :).



Dessa sötingar kom fram när vi håvade :)



Denna fina fjärill satt bakom mig vid fönstret i stugan på altanen :)


  


Frammåt 5 tiden på kvällen åkte vi hem och hann inte landa många minuter innan vi skulle åka hem till pappas bror och grilla med dom som varit nere i stugan :). Jag där emot stannade bara för att äta då och sedan mamma skjutsade mig till Figeholm där jag, Sophia och Ante skulle ut till Sophias kusins pojkväns föräldras somamrtuga. Där spelade vi två eller tre omgångar kubb, och kan ju säga så mycket som att jag kunde tro att banan va utsatt 1,5 meter upp i luften, för så högt kastade jag och vi bara skratta hahaha ;). Skyller på drickan (a) hihi.

 Senare gick vi bort till ett par kompisar som bor där ute där sommarstugan va. Där vill jag lova att de va fest ;p. Det blev en redigt trevlig kväll efter mycket om och men :). Vid halv 4 tiden kom Sophias pappa och hämtade hem oss och det blev att sova i Figeholm. Klockan stod på 04:25 när jag la mig i sängen.


Det va helt ljust ute när jag skulle sova :), men somnade rätt fort!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards