ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 15 juni 2011

Mys

Av Therese - 15 juni 2011 21:40


Nu har vi precis kollat klart på The bäst of Dag-Otto :D. Det går ju inte göra annat än att skratta åt den mannen ;p. Han är bara för störtskön :).

Innan vi satte oss och kollade åkte vi och köpte lite godis att smaska på ^^. Åt inte mycket men fick ändå ont i magen ;/ ajaj!


Min påse, cola och data :). Har med mig laddaren denna gången med ;). För glömde ju den sist då jag skulle sova här två nätter, hur smart som heslt ju ;o haha.  

Av Therese - 15 juni 2011 18:49


Hej alla!


Denna dag i skolan har varit redigt meningslös, totalt meningslös och då menar jag det med! Satt och väntade på mina vänner från kvart över åtta till halv 10. Då skulle vi snacka med våran mentor lite om hur detta extra året har varit osv. Vid 12 åkte jag och Sophia hem till mig då jag skulle duschade, packade och fixade innan vi åkte hem till henne. Så nu är man i Mörlunda och vi båda sitter vida våra datorer och nördar lite smått ;). För övrigt är det KALLT i deras lägenhet så man är lite småkall :p. Vi sitter och funderar på om vi ska köpa lite gott till kvällen och smaska på framför någon film :). Vi är ju hemma här själva tills lite efter elva ikväll så det är ju några timmar kvar tills dess.


Men nu ska jag pysa, hörs kanske senare (:


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards