ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Therese - 26 juni 2011 23:37


Go kväll!


Nu som först börjar min huvudvärk släppa, har haft den sen i eftermiddags så det har varit rätt tungt idag :(. Ska snart gå in i duschen och sedan lägga mig skulle jag tro? Har satt klockan på 9 imon och ska då kolla om vädret är fint som dom lovar, har ju varit med om det förut att det ska va fint men inte blivit så. Om det visar sig vara fint så blir det att man åker till Figeholm och solar :). Massa mys! :)



Hörs imon, godnatt and take care! (:  

Av Therese - 26 juni 2011 16:00


Godagens!


Pigga och krya efter midsommarhelgen? ;). Själv mår jag bättre idag än vad jag gjorde igår kväll, vilket baksalg de blev haha. Mådde så bra när jag vaknade, men allt kom sen till eftermiddagen/kvällen. Var hur seg som helst. Skulle åkt med Sophia och Ante och glidit runt lite i hans nya bil han va och köpte igår, men orkade verkligen inte de tyvärr :(. Så jag låg bara i sängen och kollade bland annat på Vi hade i alla fall tur med vädret igen som gick på svt1.


Right now at this moment.  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards