ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Therese - 14 juni 2011 23:15


Vid halv 10 tog jag och syrran lite rostade mackor :). Blev hur mätt som helst och är fortfarande skapligt mätt :p. Ska nu snart lägga mig för ska upp till skolan imon :O fast det är SISTA DAGEN!!!! Hallelujah moment! :D. Men säger godnatt nu då, hörs imon! (:


 

Av Therese - 14 juni 2011 16:25


Hela eftermiddagen har jag bara legat i soffan och kollat på tv. Det har funnits endel att kolla på men inte överdrivet mycket ^^. Vädret har ju varit hela bananas oxå, det skulel ju bli regn men hari nte sett en ända regndroppe idag ;o. Om det inte är sol kan de regna och om det inte regnar ska de vara sol och inte bara mulet. Hoppas det blir bättre till helgen då vi kanske ska vara ett gäng hos Sophia i Figeholm och grilla, spela kubb, bada i poolen och dricka lite gott :).


Av Therese - 14 juni 2011 12:42


Hej!


Jag gick ju som sagt och la mig och kolla på tv inatt. Jag somnar till och vaknar sen igen runt tre tiden och kollar till på tv:n och ser i syne då att det kryper en rätt stor spindel på nederkanten. Detta får mig att ta fram ficklampan jag har i telefonen och lyser på och bakom tv:n men det finns inget där ju, så jag lägger mig igen fast kollar runt ett tag för att försäkra att det inte finns något. Till slut somnar jag om och vaknar yttligare en gång och då är klockan kvart i sju. Då har jag drömmt att spindeln kryper omkring i täcket så jag FLYGER UPP och börjar skaka i täcket men det kommer inte fram något. Skakar nog minst 3 gånger innan jag la mig igen och kollade även under madrassen. Snacka om jobbig natt :O. Åter igen så lyckades jag somna om igen som tur va :). Men det va redigt jobbigt att vakna två gånger så på en och samma natt med världens ryck! USCHA!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards