ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Therese - 19 juni 2011 23:25


Woho! Äntligen funkar det att skriva lite ;o. Krånglade förut när jag skulle skriva här så sket i det och surade :p. Men nu funkar de :D.


Kom hem runt 7 tiden från Sophia :). Köpte inga ljus eller något, men var ju bara där för Sophias skull :). Men det fanns ju mycket fint vill jag säga :) och mycket dyrt oxå :p. Innan alla kom så hann vi två även snacka lite om hur kvällen igår va haha, man kan ju inte göra annat än att skratta :D hahahaha. Kvällen blev så bra som den kunde :), helt klart godkänd :). Det blev grillning, kubbspel, kortspel och massa snack med allt och alla :).


Detta va vad jag hade på mig igår kväll :)

Av Therese - 19 juni 2011 12:26


Hej!


Är lite trött och seg idag, men det är bara att släppa det för nu ska man in i duschen och göra sig iordning för att sedan bege sig mot Sophia med hennes mamma. Det är lite ljusparty hos henne vid 4, men vi ska vara där redan vid tre och hjälpa till lite innan :).


Kvällen var iaf bra igår :). Hade tur med vädret, det började regna när vi inte var ute längre :). Ne, men vi hörs senare när jag kommer hem från Sophia :).

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards