ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Therese - 13 juni 2011 23:52


Sitter just nu och kollar på Kvllen är din. Kollar bara för att jag skulle se tjejen Mollie som är här ifrån stan. Det va Sophia som frågade om jag hade sett det då i lördags men hade ju inte möjlighet att se det då så kollar som sagt på det nu :). Efter det ska jag lägga för fryser och är trött. Hörs imon, godnatt! (:

Av Therese - 13 juni 2011 22:48


Vädret för imon, ganska segt faktiskt! :(


 

Av Therese - 13 juni 2011 21:55


Är i stort sett precis hemkommen efter att ha varit i Figeholm hela eftermidagen/kvällen! Det var helt underbart skönt att komma dit nu när det är sommar, älskar det stället på somamren som allra mest! :)

Vi satt i solen dom få sekunder innan den försvann i molnen....Men vi satt kvar i alla fall vid poolen och hade de allmänt bra och snackade lite :). Innan vi åkte hem och ut på e22:an igen så stanande vi till på Sibylla i Fårbo och oss en mjukglass som var huuuuuuur stor som helst och vi blev rejält mätta efter den :p haha.


Dagens outfit


Hade det skönt :D tills.....


.....molnen kom :/.


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och kanske ta lite av maten som mamma hade lagt undan till mig som dom ätit ikväll :). And btw, det ska bli regn här imon enligt SMHI :(. Vad ska man göra då liksom?

Av Therese - 13 juni 2011 14:17


Hejhej


Sitter här hemma och väntar på att lilla Sophia ska börja rulla hit. Ska nämligen åka hem till henne i Figeholm :). Så mysigt att vara där på sommaren!!! Vi ska ligga vid poolen och sola, hoppas bara de inte blir mulet för det är lite molntussar lite här och var :(. Ska ta något att äta nu innan hon är här :). Hörs ikväll!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards