ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under oktober 2011

Av Therese - 3 oktober 2011 20:30


Blev att jag satt kvar till 14:50 i skolan idag, ändå slutade jag som sagt halv 9 ;). Men gjorde syrran sällskap!


Belv nöjd med denna!!!


Hennes böcker



Sen vid halv 3 då de va tänkt att jag skulle åka med pappa hem som syster gjorde så sa Sophia till mig att stanna för att hon skulle in till stan. Hade frågat henne igår om hon ville käka Donken igår men då var hon inte sugen...men idag var hon :D. Så vid 14:50 kom hon och hämtade upp mig vid skolan :).


Mätta och goa efter Donken, dags att bege sig hem igen


Efter vi hade ätit åkte vi hem till mig, jag fixade henne hår och vi pratade och så fixade vi en ny skiva med lite ny och gammla musik :).

Sen så blev ju Sophia sugen på lite gott gott :p så vi hoppade in i bilen och åkte till Maxi. Jag sa att jag var sugen på en Ben & Jerry men hur ska jag äta den? Då svarar hon, ta med dig en sked :D. Och sagt och gjort så gjorde jag de med :p. Testade en ny idag, ny för mig va den i alla fall :p. Half Baked! Ingenting för mig för fy fan vad äkcliga dom ljusa bollarna va huale!


Mot Maxi


När vi klev ur bilen höll jag på att tappa hakan :O. Gud vad fin himlen va!


USCH! Ska aldrig mer köpa denna :O


Passade även på att köpa detta med :)



Nu är jag hemma igen och har de gött! Tvättat av mig sminket med, så otroligt sköööööööööööönt! ;). Sitter bara och inväntar SHF som börjar vid 9 :)

Av Therese - 3 oktober 2011 09:01


Godmorgon!


Ja nu sitter jag i skolan och har slutat redan. Började åtta och slutade 8:40, rätt soft dag ;) haha. Det vi gjorde var att vi gick igenom provet vi gjorde i tisdags förra veckan och det gick superbra!!! Vi gick även igenon en uppgift vi ska göra imon, måndag och tisdag nästa vecka. Men har ju egentligen nästan 2 hela veckor på mig så det ska nog funka :). Det vi ska göra är en argumenterande text där vi ska välja ett ämne att skriva om. Vet inte redigt ännu vad jag ska skriva om men ska sitta och klura lite på det nu medans jag har 3 timamr på mig innan jag tar mig hem. Inte lust att gå hem i regnet och den första bussen hem går inte förens vid 12. Känns sådär lagom gutt....!!


Men som tur var har jag lite sällskap med, syster sitter här och jobbar med så joinar henne, eller ja... vi joinar varandra nu haha :)



Hörs!   

Av Therese - 2 oktober 2011 20:41


Go kväll :)


Usch vad seg jag varit/är idag. Ont i magen hela dagen och på kvällen kom en jobbig huvudvärk som still going strong. Så jag har inte åstakommit mycket idag som ni kanske kan förstå :)


Har kollat på Gustafsson 3 trappor med pappa as usual :). Nu ligger jag i sängen och kollar på How I Met Your Mother på 6:an, MEN det är för tillfälligt reklam så passa på att skriva några rader här :). Skönt  det är kort förmiddag imon, ingen aning om vad man ska göra efter. Kanske ska höra med Sophia om hon vill komma in och leka med mig? :)


Jaha nehe, nu börjar det igen så hörs! Men bjuder på den bästa låten just nu!


  

Av Therese - 1 oktober 2011 22:46


Ja det blev mvällsmackor :). Blev redigt sugen på stekta ägg och så hör mamma att jag plockar fram och hon ber mig steka två till henne också :p. Så nu har vi suttit i köket och haft det mysigt och pratat lite medans vi åt :)


Det är så gott med svartpeppar på :D. Mums mums ;)



Vet i sjutton vad jag ska göra nu? Har i alla fall borstat tänderna och gjort mig redo för att lägga mig om jag väljer de :).

Blir nog inget mer här ikväll så säger redan nu godnatt och sov så gott!   

Av Therese - 1 oktober 2011 21:42


Har verkligen haft den bästa eftermiddagen/kvällen! ELLER INTE! Legat i sängen och haft så jobbig mensvärk som itne släppt någon gång utan bara hållt i sig fram till en timme tillbaka ungefär. Då släppte det äntligen och tabletterna gjorde ingen verkan så fort som jag hade velat.


För tillfället ligger jag i sängen och kollar på något skit på 6:an, väderlös film! Finns inte mycket annat att kolla på denna lördag.....



Tor jag ska ta en kvällsmacka eller två för är lite småsugen på't :)

Höres!

Av Therese - 1 oktober 2011 14:34


Godeftermiddag!


Vilket fint höstväder 1 Oktober har, 18 grader varmt och strålande sol! Men det sägs att den rediga hösten kommer till veckan, så man får passa på att njuta av det i helgen :)

Har varit vaken sedan klockan 9 idag men låg kvar till halv 11 ungefär. Då gick jag upp och gjorde mig iordning lite för att sedan åka in till stan med pappa. Vi uträttade våra ärenden och sedan begvav vi oss hem igen. Nu är mamma och pappa på Mönsterås marknad och jag sitter här i sängen och vilar magen... Har tagit på mig denna gosiga tröja med, varm och sval på samma gång! :)




Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards