ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Therese - 1 november 2009 22:52


N u  s k a  j a g  g å  o c h  t v ä t t a  b o r t  s m i n k e t  o c h  k o l l a  v a d  m a n  s k a  h a  p å  s i g  i m o n  ;). E f t e r  d e t  b l i r  d e t  a t t  k r y p a  t i l l  s ä n g s  :). D e t  ä r  d e  m a n  l ä n g t a r  t i l l  f r å n  a t t  m a n  g å r  u p p  p å  m o r g o n e n  ;).


G o o d n i g h t  a n d  s l e e p  t i g h t  :)


  

Av Therese - 1 november 2009 19:52


N y f ä r g a d  :)


  


  

D e n  f ä r g e n  b l e v  d e t  :)


  

J a g  g i l l a r  m i n  n y a  k l o c k a  s o m  j a g  k ö p t e  i  U l l a r e d  ;)


  

H ä r  ä r  h a l s b a n d e t  s o m  j a g  k ö p t e  d ä r  m e d  :).

K ö p t e  e t t  l i k a d a n t  t i l l  S o p h i a ! :) <3



N e j  n u  b l i r  d e t  E n s a m  m a m m a  s ö k e r  :).  H ö r s  l a t e r ;)

L o v e  /  T h e r e s e

Av Therese - 1 november 2009 15:22


Tjeeeeeeeeeeeeeenaaaaaaaaa! :D


Allt bra med er? ;). Gud så bra! :)


Här är det bara bra och har dock lite tråkigt för stunden men ska snart äta så :) haha. Ska städa rummet lite och plocka undan för det ser inte klokt ut nu alltså :O. Kläder och väskort precis över allt! Så är det när man bara har varit borta hela veckan och sen när man kommer så bara river man upp det man ska ha och så ligger det massa saker kvar på golvet dom som ligger ivägen för det man ska ha i väskan :p. Sedan ska jag färga håret oxå till ljusbrun mahogny ;). Tycker att färgen jag har nu är så tråkig så vill ha lite liv i det ;D. Ni ska få sen sen hur det blir :).


Dagen igår var helt okej men det var på tok för mkt mat ;). Men jag klarade av att inte äta allt för mkt varje gång för jag vet att jag mår pyton annars om man ska ta precis allt som finns ;). Så det vart ju rätt bra om vi säger så :D.


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards