ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Therese - 24 november 2009 21:58


Sådär ja :).

Kom hem för lite mer än en timme sedan från solningen ;). Blev inte så jättemycket resultat men lite blev det iaf hihi :). Precis varit inne i duschen oxå och duschat bort solarielukten som blir, bläää! Nu ligger jag i Sophias säng och hon ligger bredvid och kollar lite i sin mobajl ;). Blr kanske att kolla på Big Brother eller nått sen ;). Vi ska upp tidigt imon fast att vi har studiedag :O. Vi ska till Kalmar och bussen från stan går liksom halv 9 :p och det är så bra att man kommer fram precis lagom tills affärerna öppnar ;). Det kommer bli Gina DIREKT för sen lär det vara FULLT! Lovar att HELA OSKARSHAMN kommer vara där nere imon ;).


Ska se om jag hittar lite av detta på Gina Tricot imon :)


  



  

Av Therese - 24 november 2009 18:26


Hej på er alla! :)


Har precis anlänt till Figeholm :). Självaste Sophia körde ;). Vi har varit hos mig hela eftermiddagen :). Ska sova hos henne i natt då så att säga :D. Vi har studiedag imon och vi ska till Kalmar och SHOPPA! :D. Gutt bara att man ska åka buss i 1½ timme dit och hem ;) höhö.


Nu ska vi snart äta korv med bröd och sedan blir det att ta en sväng till bruket och sola lite ;). Det är ju jul om en månad idag så det passar ju perfekt att var pepparkaka då ju :p. Okej inte för att vi kommer bli de hahah xD.

Efter vi varit där blir det väl att kolla på någon film :).


  


  

Av Therese - 24 november 2009 00:00


Nu blir det sängen skulle jag tro :). Är reeedigt trött nu och har varit de sen halv 11 ;). Det är så sjukt lätt att man fastnar precis här vid datan :(. Blir en sväng till skolan imon, men ska först in till stan och möta upp bästa som kommer bussen runt 9 :). Sen ska vi köpa lite frukost och sedan gå till skolan :).


  


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards