ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 23 november 2009

TV

Av Therese - 23 november 2009 21:56


 

 

NU PARADISE HOTEL ;)

 

 

 

  

Av Therese - 23 november 2009 21:15


Det finns ju ingen klockrenare än Kjell alltså xD hahaha! Jääävla plastaskit HAHAHAHA! Vet inte hur många gånger jag har skrattat åt han :p. Jag kan tänka mig att ni oxå har gjort de ;) haha. Väldigt underhållande iaf :D.












Hoppas ni får ett  gott skratt ;)


  

Av Therese - 23 november 2009 19:46


Tjenixen ;)


Varit en helt okej dag! :) Klarade provet jag skrev i fredags ;) wohooo!

Trött har jag v arit oxå och det blir ju inte bättre av att det är halvt mörkt om dagarna :O. Det började mörkna när mamma kom och hämtade mig idag när jag slutat 15:35, det är lite ledssamt :(. Det som sken upp det mörka var ju Sophia :). alltid lika kul ;) höhö. Mycket skratt blev det lite då och då :) haha.


Har precis varit och tvättat bort sminket och guuuuuuud så skönt det är varje gång att få bort de :) hihi. Man knner sig så mycket fräschare :). Nu blir det att kolla på Ullared med mamma :). Pappa jobbar kväll och kommer hem runt halv 11 och syster är hos en kompis :p. När det är slut så vill jag att klockan ska vara 22:00 :D. Paradise Hotel! Lite meningslöst program men jävligt underhållande xD.


Nej nu blir det ut till mamma :). Hörs senare!
Puss


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards