ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Therese - 12 november 2009 21:36


Gud vad trött jag är! Undrar hur jag kommer orka upp imon vid 7 och hoppas jag kan gå imon så att jag får ta den där sprutan ;). Ser fram emot det, ELLER INTE! :O. Ser mest fram emot att man ska få träffa Sophia ÄNTLIGEN TYP :O. Såg henne senast förr onsdagen :S och detä r redigt länge sen nu. Men imon blir det av! :). Vi ska fika med efter skolan om jag mår bra efter sprutan :) hihi.


  

Kommer att få ett stick i armen imon igen :(. Två dagar rad haha ;D.



  

Av Therese - 12 november 2009 17:49


Har haft ont i huvudet ni nästan hela eftermiddagen/kväll!

  Pappa åkte till jobbet som vanligt kvart över 1 :). Sen dess har jag varit ensam hemma : /. Börjar bli lite tråkigt nu om vi säger så ;). Syrran åkte till en kompis efter skolan och mamma  är och handlar on Mäxi ;). Tycker att dom ska komma hem BUMS! Vet att dom kommer snart, men det är inte BUMS haha ;D. Har legat och vilat ett tag och det går åt rätt håll med huvudvärken iaf och det är ju ett gott tecken :).


  



  

Av Therese - 12 november 2009 16:02


Satt och kollade på lite klipp tv4 play och hittade detta! Sjukt bra!! :D



Kan ju inte bli mer klockrent ;)



  

Av Therese - 12 november 2009 12:00


Kom hem från läkaren för ca 2 timmar sedan. Undersökningen gick bra och dom kunde i nuläget inte hitta något speciellt fel på mig. Kan komma fram mer efter dom fått svar på blodproverna, vem vet! Fick göra en grundlig undersökning och dom tog EKG och blodtrycket på mig med och det va bra :). Hihi. Satte på mig massa sladdar lite överallt på kroppen :p haha. Lite kul när dom hade tagit blodprov på mig. Jag satt och kollade åt sidan och när hon var klar så frågade hon om jag tyckte det var otäckt och då sa jag att det går bättre om jag inte kollar :p haha.

Det roliga är att det känns lite bättre idag och det är skönt de iaf :). Hoppas det är så bra att jag kan ta mig till skolan imon för vi ska ta vaccinet mot influensan vid 13:00 :). Skönt att man ska få det!

Är lite hungrig nu och vet inte redigt vad jag ska äta men funderar på att stuva lite makaroner faktiskt ;).



  

Huhu ;). Lite ömt är det och låter den sitta på ett tag till :).


  

Av Therese - 12 november 2009 00:00


Nu har jag tänkt att sova lite :).

Hör av mig imon när jag kommit hem från läkaren :).


  

Syster och jag :)



Godnatt med and sleep tight!


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards