ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Therese - 15 november 2009 23:26


Nu ligger jag och funderar på om jag ska sova för börjar bli lite trött i ögat :). Och det får nog a och bli så om inget kommer i vägen :). Tror syrran har lagt sig med så är uppe själv :O haha! Har tv:n på och där är det Entourage på 6:an. Orkade inte stänga av den efter jag kollade på Paradise Hotel. Vad ska man säga om det? Det är som de brukar vara helt enkelt.


 Ledig imon ju ;) nice nice!

 

 


  



Av Therese - 15 november 2009 21:42


.....T r å k i g t ?!  : O

 

 

  

  

Hur kan man tro att jag har tråkigt :O?

  

Fottade lite och tog det jag hittade på rummet ;),


och jag hittade även mig själv lustigt nog :p haha!


Vill bara känna att jag är frisk som en nötkärna NU!


   

Av Therese - 15 november 2009 16:53


Det kan man säga att det är! Kan ju inte bli mer än seg utav de :(.

 Har inte hänt så mycket udner dagen utan har bara chillat :). Vaknade med en sådan huvudvärk som sitter i sig :(. Börjar bli reeeeeeeedigt trött på att ha ont överallt eller bara känna sig allmänt skit! Men det brukar ju höra till hösten att man blir sjuk :/. Har precis kommit ut ur duschen och fräschat upp mig lite men är ju lika varm igen för det ;). Aldrig är det bra :O hahaha! Känner att det är mycket gnäll nu så tror det få ta stop här :p.


  



  

Av Therese - 15 november 2009 11:34


Ja som ni ser så sitter jag och äter lite frukost i sängen ;).

Kan meddela att armen känns likadant som igår men kanske lite bättre :). Svnaskotan dess värre är fasiken inte bättre xD hahaha! Fårse vad dagen har att erbjuda men lär väl inte hända allt för mycket har jag en känsla av ;). Det är ju söndag :p. Dock ingen skola imon bara för att det var öppet hus igår ;).

Det är gutt det iaf!


  



  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards