ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 6 november 2009

<3

Av Therese - 6 november 2009 23:41

 

Du och jag för alltid! <3


Du är guld värd! Kom ihåg det! Sagt det förut och säger det igen, du har ett hjärta av guld som alltid lyser! Ditt leénde är som guld i mun och ditt skratt ska vi inte prata om, så underbart det är att få höra det. Det är ett gott tecken, du trivs i det sällskapet och du gillar verkligen stunden! :)



  

I will always stand by you're side, no matter what happends!

And remember that I love you just the way you are! <3

 

  

Av Therese - 6 november 2009 21:52


Helt jävla sjukt så förbannat bra!!!!!

 

 


Helt klart BÄST ikväll!! ;)


  

Av Therese - 6 november 2009 16:47


Gjorde mig halvt iordning i morse då jag kände att jag inte vart så pigg. Skönt va så gick det över senare :).


Nu har jag precis städat rummet som var otroligt välbehövligt! :O Fy fan vad man sprider ut kläder och skit :S usch så tråkigt att de ska behöva bli så! Men nu är golvet mycket finare och man kan se hela golvet igen ;) haha.


  

Bättre än innan :p


 

Bytte även till de nya lakanen som jag köpte i Ullared ;)


Ikväll blir det väl Idol skulle jag tro fördet finns inte så mkt annat att kolla på än det en fredagkväll :).

Pizza blir det till kvällsmat med coh det tar pappa med sig hem efter han har slutat. Stackarn fick jobba över ikväll slutar vid 18:00 en fredagkväll :(, inte någon höjdare precis! Men men måste man så måste man. 


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards