ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Therese - 2 november 2009 16:22


Idag blev det förändringar när vi kom till skolan för två av våra lärare var sjuka så vi hade inte deras lektioner. Därför blev det att dagen blev kortare och slutade 14:45 :).


Efter det så gick jag och Amanda in till stan. Hon skulle in till Lindex och kolla lite och då blir jag helt yr och snurrig och känner att jag måste sätta mig ner FORT! Jag springer upp för trappan och går ut och sätter mig på kanten av en rabatt, jag känner att jag mår skitilla och sen blir helt yr och rätt var de är så ligger jag där i rabatten avsvimmad :O. Amanda ropar på mig och jag reagerar direkt och så undrar jag va fan jag gör där liksom :O så jag sätter mig upp och känner att jag måste lägga mig ner igen så la jag mig på kanten. Som tur va så sms:ar pappa mig ett tag efter om han ska hämta mig så då ringde jag upp han och sa vad som hänt då och han kom rätt så fort :p. Tro fan de ja!

 

Så nu sitter jag här och är rätt så trött och är lite snurrig i kupan fortfarande känner jag och kroppen är helt slapp och orkar inte göra någonting just nu!

   

 



  

Av Therese - 2 november 2009 07:28


G o d m o r g o n  p å  e r !  : )


Lite ovanligt att jag är uppe med tuppen :O. Det är så för att syrran har haft en kompis som sovit över här inatt så jag gick upp tidigare så att jag inte skulle vara ivägen för dom och dom inte skulle vara det för mig :). Gick upp 06:18 och då va jag trött men piggnade till ganska fort! :). Har precis fått i mig två mackor oxå som är ett extra stort plus efterso matt jag har svårt för att äta på morgonen, men nu vart de nig bara för att jag var så jäkla hungrig ;) haha. Va hungrig redan igår kväll men tog inget då :p. Därför dom gick ner så lätt antar jag ;).


Ska gå till bussen om 20 minuter ungefär och har packat ner böcker och så som man har haft med sig hem över lovet och inget har gjorts :(. Måste t.ex börja med Rasismarbetet idag so mska vara inne på torsdag :/, men det löser sig nog ska vi se! Prov har man imon med :O. Plugga på det blir de oxå ikväll! Måste ta mig i kragen oich verkligen göra det ikväll :O annars blir bara allt pannkaka :p.


0 9 1 1 0 2

 

  

 

Hoppas ni får en bra dag! :)

 

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards