ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Therese - 8 november 2009 22:39


Ingen lugn och ro denna helg inte ;). Bara massa bus och hyss med kusinerna men det gillas så otroligt mkt! :)


  Vi åkte hem till farmor och farfar och hade lite fars dags fika och då var ju dom där förståss :). Jag gillar att stimma upp dom så man får ju skylla sig själv om man tycker det bli för mkt xD haha, men det är bara roligt :D.

Det vi gjorde idag var att vi satt och måla massa teckningar som dom hade skrivit ut från nätet precis innan de åkte :). Så det blev tre st jag satt och gjorde :p haha. En hjälpte jag Maja med :).

  Sen blev det ju det där buset då ;). Maja klättrade på mig som om att jag vore vägg eller något xD. Superkul vart de! Sen skulle ju brorsan gör det med så haha då skulle ju han vara värst genom att klättra upp på benen och sen göra en vålt :p haha. Maja vart ju tvungen att testa det med så då vart ju hon glad för att hon kunde göra likadant som brosan ;) haha. Som sagt massa bus plus lite mys! En toppen helg har det varit! :) <3


  

Denna hjälpte jag henne med :) hihi.


Nu ska jag FAKTISKT gå och kolla vad sjutton jag ska ha på mig imon :p. Brukar säga att jag ska göra det men det händer aldrig xD haha. Men ikväll ska jag  verkligen det för det blir så stressigt på morgonen när man ska springa runt i hela huset i sista sekunden. Det funkar liksom inte ;D.

  Ska få se Sophia imon med som jag faktiskt inte har gjort på ett bra tag nu :O. Kommer inte ihåg när vi sågs sist. Eller jo, jag tror det vart onsdag :) hihi. Det är LÄÄÄNGE sedan haha :D.

Nu ska jag inte dryga här längre utan göra det som jag verkligen ska! Just det, ta fram kläder ;)


Godnatt på er! :)


  

Av Therese - 8 november 2009 16:01


  


  

Av Therese - 8 november 2009 12:47


Hello!


Fars dag idag :). Har grattat pappa :). Ska vidare till farmor och farfar ikväll :). Det betyder att man får träffa kusinerna idag igen! ;D. Var på kalas hos kusinen igår som fyllde 4 år ;) och detvar redigt kul igår :). Hon fick en Pippi utklädsel av oss och jag fick dra av och på den på henne 3 gånger under kvällen xD haha.


  

Sjukt söt! :)


  

Fick en skitgod tårta och det var den godaste tårtan jag ätit!


 

MUMS! :D


 

Mysigt med lite ljus på bordet :)



  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards