ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Therese - 9 november 2009 23:04


Nu ska jag ta och sova =). Ikväll är jag faktiskt trött för det vart jag inte igår "( och  somnade vid ca halv 2 :O. Ville inte alls gå upp idag för hade ju inte sovit så länge. Finns inget jobbigare när man inte kan sova och man vill + att man ser att sovtimmarna blir mindre. Ännu svorare att sova :O. Men ikväll känner jag på mig att jag kommer somna som om att någon har slagit mig med ett rack i huvudet xD haha för så trött är jag!


  

Godnatt :)



  

Av Therese - 9 november 2009 21:12


God kväll på er! :)


Dagen till ära har varit väldigt rolig xD. Vi är en så förbannat klockren klass så det finns inte, vi skäms inte för något :p. Vi känner verkligen varandra väl innantill och utantill ;D. Det kan lätt bli så när man bara är 15 personer ;). Men idag var vi bara 9 haha ;D. Sista lektionen då brast det på riktigt xD. Helt otroligt vilka skrattanfall vi fick :D. Det va riktigt kul! Vill inte tänka på hur alla kommer vara den 11 juni! =(.


  

Den här har jag gjort klart idag på bilden som jag målat av =).



Imon kommer jag att ÄNTLIGEN få träffa Sophia som jag inte sett på en vecka nu :O. Herregud asså vad jag har saknat henne! :). Så imon kommer allt va bra igen :) hihi.


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards