ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Therese - 21 november 2009 11:34


Sov ju hos Sophia igår natt så det var ju roligt de :p. Vi hade sjukt kul innan vi somnade xD. Självklart var det jag mitt pucko som inte kunde säga ett ord rätt fick henne att skratta så hon inte fick luft xD och de va samma för mig :D hahaha! Det blev att man låg där och skrattade ett bra tag :D men till slut somnade vi :).


På morgonen så va jag först upp som vanligt när jag sover där i veckorna. Vill liksom ha tid på mig ;), men hon var uppe hon med på bara några minuter :). Skolan var ju bra oxå och vi gjorde ett prov som vi hade pluggat på och det kändes bra men vet i sjutton :/. Sen gjorde jag klart ett matteprov med som jag tror gick ganska bra :) men sne var det ju en annan sak om man kunde koncentrera sig xD hahahahaha! Sophia vet vad jag pratar om xD hahaha! Efter skolan satt vi kvar igen och vi  gjorde klart vårat arbete ;) WOOOOHOOO! :D. Fy fan vad glada vi var Sophia, Matilda och jag när vi kunde gå ifrån skolan stolta! :D. Åkte med Sophia hem igen ett LITET tag vid 3 ;). Mamma kom sedan och hämtade mig när hon hade slutat :). 


När jag kom hem satt jag lite vid datan och kolalde. Vi väntade med på att pappa skulle ta med sig pizza för han slutade vid 6. Efter maten så satt vi och pratade länge om hur syrran och jag vill göra om våra rum :D. Vi kollade i IKEA katalogen och allt möjligt! :D. Pappa bara såg hur mkt jobb de skulle bli och jag sa attt jag var bered att hjälpa han med det jag kan hjälpa till med! För är så sjukt sugen på att fixa mitt rum nu så det finns inte! 

 Pappa gick in på mitt rum och lånade datan och jag satt kvar i köket med mamma och syrran. Till slut sa jag att han fick vara klar snart för att annars skulle jag somna. Gick in till mitt rum och la mig i sängen och blundade lite och det tog inte alls lång tid innan jag sov helt! xD. Var helt väck :D hahaha. Hörde inte när pappa gick där ifrån :p. Somnade med kläderna på och detta var lite innan 20:00 haha :D. Fattaj gsomnade vid 8 igår :D. Vaknade vid 10 idag så har sovit i 14 hela timamr inatt! ^^. Snacka om att jag är pigg idag eller :D hahaha xD. Har inte somnat så tidigt sen jag vet inte när xD. Sjutk länge sen är det iaf!  



 
Jaha här var man färdig och satt och  väntade på att Sophia skulle bli klar hon med :)


MMMMMMMMMMMMMM! :D




FRÅN TORSDAGEN :)



Här sitter man och tänker :p



Vi har så bra lyse i klassrummet så det slocknar av sig själv efter ett tag om man inte är i rörelse xD. Vi satt där i mörkret lite då och då :D. Men vi fixade lyset genom att hoppa upp :D 


 

Matilda funderar ;) haha. Sophia med, fast hon syns inte, bara benen :p.


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards