ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Therese - 17 november 2009 23:28


Nu är ögonlocken mycket tunga på Therese  :). Det betyder att jag ska ta och sova lite nu för ska ju till skolan imon :). Känner på mig att det kommer bli en bra dag och vet ni varför? Jag ska få vara med min Sophia heela dagen och efter skolan som jag redan har nämt :). Det kommer bli massa prat och mys :). Har inte pratat och haft kul på skitlänge! Så morgondagen är efterlängtad otroligt mycket! :)


Ni får en klockren bild på oss här :). Bara för att  jag älskar henne! <3


 

<3


  

Av Therese - 17 november 2009 22:23


Precis kollat klart på Andra Avenyn och ja herregud vad dom håller på och strular runt med varandra + massa tjafs och bråk här och där :p. Men dra är det iaf :). Jag som sa att Sophia va Andra Avenyn nörd och va sjutton håller inte jag på att bli nu xD haha ;D. Precis samma som henne ;).


Ska in i duschen nu och sen kolla vad man ska ha på sig imon :). Det får bli kläder som är både varma och svala för det ska bli skapigt imon iaf framåt eftermiddagen ;).



  

Av Therese - 17 november 2009 21:29


Har precis gjort klart ett arbete om Bulimi :).

Väldigt intressant var det att läsa och lära sig om det som är motsatsen till anorexia.


Är trött och seg och ska snart in i duschen för ska till skolan imon! :) Efter skolan blir det att ta en sväng på stan med älskade vännen Sophia. Ska fika lite och så blir det väl lite att man går igenom några affärer ;). Inte för att det finns så mycket affärer här i stan men va sjutton det får man ju nöja sig med :O.


Innan jag går in i duschen ska jag titta på Andra Avenyn nu på svt play ;). Gutt att det har kommit ut där redan :).


Hörs sen alla!


  

Av Therese - 17 november 2009 20:30


Sms:ar med Sophia nu och hon är hos älsklingen


 sin ;). Dom håller på att fixar hans bild lite


 och jag begriper mig inte på ett dugg vad hon


snackar om xD haha! Men tur att hon gör det


iaf ;D. Sitter här nu och vet inte redigt vad jag


ska göra för det finns inte så mkt att göra här


och nu precis :(. Mamma och pappa ska kolla


på Livvakterna som jag såg på förra tisdagen


men det gjorde ju itne mamma för hon gick


och la sig när den började. Hon är iaf duktig


och lägger sig i tid :).





Funderar på att plugga lite faktiskt :O. Har lite


att göra om vi säger så :(. Så fruktansvärt


tråkigt så det finns inte men det gör sig inte


av sig självt, tyvärr!



/ Therese :)

Av Therese - 17 november 2009 15:41


Pappa ringde hem och frågade om jag ville ha McDonalds för syrran hade inte ätit ngt i skolan så då ville jag det för har inte ätit ngn mat idag heller :). Blev en goooooooooooood choklad milkshake ;) och McFeast :). Var inte så hungrig elelr sugen på de men de gick ner iaf :).



 


  

Av Therese - 17 november 2009 13:47


Såhär fick jag lösa det! Fick städa ur seckretären lite för att få datan på plats :). Kan verkligen inte sitta i sängen så längre som jag gjort :p. Min lilla svanskota klarar inte av det längre xD hahahaha! Gör så sjukt ont :O. Men när jag sitter i stolen gör det inte ont ;) och tur är det :)


 


  

Av Therese - 17 november 2009 12:27


Vaknade för en timme sen ungefär och är då hemma idag igen då jag inte feel good!

 Precis ätit frukost och det satt fint de :). Alla jobbar och är ensam hemma. Hoppas och jag vill gå till skolan imon! Orkar inte vara dålig längre......


 


  

Av Therese - 17 november 2009 00:22


I love this song! :D


 



  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards