ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Therese - 10 november 2009 23:54


Nu har jag kollat klart på filmerna och dom va riktigt bra!! Det kallar jag action/thriller film, redigt bra!!


Ja imon blir det att åka till vårdcentralen om man får en tid. Hoppas dom kan kolla lite vad det kan vara och kommer säkert att få ta blodprover isf :(. Hatar att göra det usch! Men måste man så måste man ju :).


Kommer skriva om vad dom sagt imon :). Nu ska jag sova för är trött och har lite ont i huvudet så Godnatt! :)


  

Av Therese - 10 november 2009 19:30


Vi har fått SF - Kanalen nu denna veckan och nu vid 20:00 börjar Noll Tolerans och efter den kommer Livvakterna och efter den kommer Den Tredje Vågen. Fårse om jag kollar på Den Tredje vågen för den börjar vid 00:00 så tror inte de ;). Men dom andra två ska jag iaf se å harjag bara den att kolla på vid ett annat tillfälle om dom visar den igen som jag tror att de göra :). Måste ju se dom här eftersom att jag ska se dom andra 5 filmerna av Johan Falk någon gång xD. Sett första bara :)


  

N o l l  T o l e r a n s


  

L i v v a k t e r n a


Det är min kväll de :)


  

Av Therese - 10 november 2009 15:39


Vaknade idag och det kändes sådär. Gjorde mig iordning iaf och stack iväg till skolan, men när jag kom fram dit så kändes det inte alls bra :(. Fick ringa pappa så han kom och hämtade mig. När jag kom hem gick jag och la mig och så sova jag till halv 1 och det var redigt skönt! Det som är felet är det att jag könner mig ofta yr och allmnt konstig i huvudet. Känns om jag är någon annan stanns men är ändå här, okej det låter konstigt men det är så jag upplever det. Vet inte vad jag ska göra men får väl taoch kolla upp det så jag inte har för lågt blodtryck eller något sånt. Har haft det förut + lägesyrsel. Det gör att man lätt känner sig yr.

Det är vad lägesyrsel är för er som inte vet :). http://www.karolinska.se/sv/Verksamheternas/Sjukdomar-tillstand--besvar/Oron-nasa-munhala--hals/Oron/Yrsel-och-balanssjukdomar/Godartad-lagesyrsel/.


  

Redigt tråkigtväder ute idag :(.


  

Som sagt.


  

Jag idag då :). Försöker se pigg ut men är långt ifrån det, är hur seg som helst :(.



  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards