ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Therese - 14 november 2009 21:12


Go kväll :)


Har varit rätt seg idag med och inte mått så jättebra. Det var öppet hus i skolan idag och jag kunde inte gå på det :(. Ville det så hemskt mkt för det är alltid roligt :). Var helt slut och tror jag hade lite feber på morgonen plus att jag vaknade med huvudvärk med. Hela natten har jag varit skitvarm och haft lite svårt för att sova så har förmodligen haft feber. Kunde ju få det av sprutan så det är biverkningen jag fick. Det är bättre i amren idag med fast kan ju erkänna att det känns lite. Det är hårt där hon tog sprutan och det är det som trycker och gör ont när man sträcker upp armen. Skönt iaf att det går åt bättringshållet :). Kommer inte kunna sova på vänster sida inatt heller och jag som älskar att sova på vänster, så det är inte så lyckat xD. När jag velat sova på vänster inatt så har det varit jättesvårt att att låta bli :( huhu men det  var bara att ligga på ryggen eller på höger.


På köpet av allt ont så har jag skitont i svankotan :O. Har skitsvårt för att sitta rakt :S. Mamma och pappa sa att det är knorren som är påväg ut xD hahahahaha! Ja tjena mittbena ;). Vore lite kul :p, eller INTE :O.

 Så tråkigt att det inte finns något bra på tv:n en lördagväll :O. Okej nästa vecka börjar ju Robinson och ja får la se om det är något att ha den här gången och det märker vi :).


Har inte så jättemycket mer att säga ;)


  

Jag på skolavslutningskvällen sommaren 08 :). Sophia tar kortet :).

 

 

  

Av Therese - 14 november 2009 13:15


Sa ju att jag skulle skriva lite mer igår kväll. Det blev inte av bara för att jag mådde inte så jättebra på kvällen, hade skitont i armen och frös och skakade i hela kroppen. Jag gick därför och la mig okej det  var ju inte förens vid 22:00 men orkade inte innan de plus att jag satt och kollade på Idol med mamma och pappa :)-


Innan Sophia följde med mig hem en sväng gick vi ner till affären och köpte lite godis och jag köpte änven dom här tuggummina :). Redigt goda de första minterna sen försvinner smaken :(.


  


  

Lite smågseg :/


  

Hade på mig den tröjan igår som jag köpte i Ullared :). (Inte från igår.)



  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards